|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Epikur
|
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Sambo er introvert, og synes av og til at jeg, enda så vidunderlig jeg er, kan være litt slitsom. Han er INFP, tror jeg, jeg er ENTP. Men vi passer fint sammen, allikevel. Og vi er værer begge to, uten å ha tatt større skade av det.
![]() |
#22 |
Tatt på
|
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Sambo er helt klart introvert, jeg er en litt mer sosial introvert. Jeg kan godt sitte alene på kafe og kose meg, mens han helst unngår sosiale rom der det er mye folk.
![]() |
#23 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Vel nå er ikke jeg introvert, men min mann er det. Går som hånd i hanske det |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Jeg glemte ellers å si noe om hvorvidt vi kjeder oss sammen eller ikke. Det gjør vi ikke.
![]() |
#25 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Jeg er Ekstrovert mens han er introvert. Det funker fint - jeg tror at jeg er god for han, slik at han får sosialisert seg endel han også. Han er sikkert god for meg han også - jeg greier iallefall å være alene uten å bli nedfor av den grunn nå.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Jeg er Introvert og han er definitivt Ekstrovert. Tror det kan være greit at vi ikke begge er introverte. Eneste er at han har 1000 venner, og det skjer alltid noe som han har lyst til å være med på. Har jo lyst å ha ham hjemme av og til og.....Og han sier at jeg tenker alt for mye
![]() |
![]() |
#27 |
godt brukt
|
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Han er ISTJ og jeg er ESFJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?
Slik er vi også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
Nerding er deilig. |
![]() |
![]() |
#31 |
Protonterapeut
|
![]() |
#32 |
Tatt på
|
Det høres ut som en skikkelig kosestund!
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Jeg er introvert, Mannen er definitivt ekstrovert. (og det trenger jeg ikke be ham ta en test for å konkludere med. |
![]() |
![]() |
#34 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Jeg er introvert, kjæresten er introvert, mer enn meg tom.
![]() |
#35 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som er introvert, hvordan er din partner?Han har ikke tatt noen test som jeg vet om (må få han til det), men han ble i utgansgpunktet oppfattet som annerledes ja enn meg selv (INFJ). |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Slik er det her også |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|