|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sense and SensibilityNå har jeg sett hele, og dommen er at jeg er skuffet. De fleste av skuespillerne nådde ikke helt opp, og de har forandret historien! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sense and SensibilityDet var vel Maggie Smith som var moren i filmen, var det ikke? :gidderikkesjekke: Men uansett syns jeg moren var helt grei, man fikk litt mer inntrykk av påkjenningene hun sto overfor. Lillesøsteren var ufattelig lik den i filmen. Og så syntes jeg at Sir Something, han som de leier cottage'en av, funket bra. Han fikk jeg aldri helt taket på i filmen.
![]() |
#23 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sense and Sensibility
Nei, hun het Gemma Jones. Jeg er for øvrig enig i at hennes rolle var mye tydeligere i serien enn i filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Truth is in the x-files
|
Nei, jeg kan lese boken og irritere meg over at den ikke stemmer med filmene ... :heldig:
![]() |
#26 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sense and SensibilityHvordan kunne jeg glemme radarparet Imelda Staunton som Charlotte Jennings Palmer og Hugh Laurie som Mr. Palmer fra filmen!
![]() |
#28 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sense and SensibilitySiden sist har jeg fått med meg at det kun er 3 epiosoder av serien (tilsammen 173min), noe som gjør at bitene faller på plass i forhold til hvor mye handling som utspant seg i 1. episoden (Jeg var nok litt blendet av BBC P&P her, ja, kostymedramastandarden)
![]() |
#30 |
kamerat
|
![]() Sv: Sense and SensibilityBetyr det at jeg kan om ikke løpe, så rusle og kjøpe?
![]() |
#33 |
Truth is in the x-files
|
Let me persuade you to follow my example and take a turn about the room og kjøp, vel ...
![]() |
#34 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sense and SensibilityMåtte dra opp denne tråden da serien går på SVT1 nå ...
![]() |
Emneord |
alan rickman, aldring, emma thompson, hunks, jane austen, kostymedrama, sense and sensibility, sikling |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|