|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
|
![]() Sv: Klage til LindexBadetøy og undertøy byttes ALDRI noe sted.. trodde alle visste det.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Pauset
|
![]() Sv: Klage til Lindex
Butikken har rett. Men de burde ikke feilinformert deg.. men dette blir jo bare ord mot ord da. Eneste du kan forvente, mener jeg, er at de sier at de skal ta seg sammen og opplyse de ansatte bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syns ikke du er sær. Du har fått beskjed om at du kan bytte og at bytte kan skje i alle landets Lindex-butikker. Du visste ikke at badetøy ikke kan byttes, men det syns jeg ikke har noe å si i dette tilfellet. Det er greit at det ikke er snakk om mange kronene, men "lell da". |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage til LindexDet er vel i de færreste butikker at man får byttet bade- og undertøy, heldigvis. Men, nå er ikke det poenget her i grunn... Du fikk beskjed om at det kunne byttes, og det bør de stå for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Klage til LindexDenne skulle nok vert plombert ja. Jeg har fått plombert undertøy og badetøy i gaver mange ganger. Kjøpt og byttet på Lindex. Men de er nok ganske nøye på de 2 blomberingene ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Klage til LindexEr nok dama på den første lindexbutikken som glemte seg ja. Du får ta en telefon opp til dem og forklare saken der (hvis du gidder, sånn for 129 kr). Synes ikke dette er noe de andre lindexbutikkene kan ta på sin kappe egentlig...
![]() |
#27 |
Pauset
|
Du får ikke byttet dette noen steder uten at det er plombert. Det har helsetilsynet bestemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Takk. Var det jeg egentlig trodde, men ikke turte å skrive, for jeg var litt i tvil. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|