Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Playboyjentene

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-08, 11:19   #21
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Playboyjentene

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

uten å opptre med seksuell adferd og nakenhet så har de ingen verdi.

Høres ut som en verdi for meg...!

Gammel 04-07-08, 11:28   #22
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Høres ut som en verdi for meg...!

Du bare løper rundt og flåser i dag.

Gammel 04-07-08, 12:11   #23
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Que? Moi??

Gammel 04-07-08, 14:36   #24
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Du sier det samme som meg, bare at jeg ikke har samme innstilling til verdiene deres som deg. For meg er det så stusselig, ekkelt, trist, overfladisk og grunt, at jeg føler at de er ødelagt med "oppvekst av elendige verdier". Som et virus som hindrer dem i å delta i og ha et normalt liv, som et virus som gjør at dersom de blir syke og ikke like attraktive så er de verdiløse, som et virus som forteller dem at uten å opptre med seksuell adferd og nakenhet så har de ingen verdi.

Ja, vi sier vel i grunnen det samme. Men jeg tror ikke at det nødvendigvis er sånn at de ikke har noe uten å være attraktive. Det kan tenkes at selvtilliten - som høyst sannsynlig har utgangspunkt i det seksuelle og overfladiske, er mer solid enn som så. Kanskje har de noe i seg som gjør at de klarer å stå rakt selv når alderen og forfallet setter inn? Og når det gjelder "normalt liv" vil det alltid være et spørsmål om definisjon og hvordan man ser seg selv i forhold til omgivelsene. Med de omgivelsene disse jentene har, er det ikke tvil om at de er ytterst normale. Samtidig tror jeg kanskje de er såpass reflekterte at de klarer å se at de oppholder seg i en tilstand som ikke vil vare (og nå har jo faktisk to av dem flyttet ut også). Hun ene driver jo med studier framgår det av serien, mens hun yngste driver med et eller annet innen sport.

Jeg mener ikke å si at verdien, livstilen og holdningene til disse damene er noe som appellerer til meg eller at det er noe jeg ser på som normalt. Det jeg mener er at jeg ikke tror de er intetanende ofre (i større grad enn andre ofre av sex- og moteindustrien), og at selv om det kan virke som en uforståelig blindvei for oss å bo sammen med en skroting i et stort palass og gjøre tilsynelatende ingenting, så kan det hende det bor mer i dem enn pålydende.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 20:25   #25
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg mener ikke å si at verdien, livstilen og holdningene til disse damene er noe som appellerer til meg eller at det er noe jeg ser på som normalt. Det jeg mener er at jeg ikke tror de er intetanende ofre (i større grad enn andre ofre av sex- og moteindustrien), og at selv om det kan virke som en uforståelig blindvei for oss å bo sammen med en skroting i et stort palass og gjøre tilsynelatende ingenting, så kan det hende det bor mer i dem enn pålydende.

Enig, de er ikke utnyttede ofre. Men hva de tenker, det lurer jeg virkelig på! Det virker som det for mange er en stor "ære" å få bo i playboyhuset, at det er noe å hige etter?

Men hun yngste (Kendra) tror jeg er stokk dum desverre. Hun driver ikke med noenting (sport er bare for gøy) og er fortsatt en tenåring i hodet. I serien ser jeg bare at hun sover til langt på dag, bestiller kyllingvinger og roter på rommet sitt. Hun bor liksom hjemme hos mor enda...bare at det er hennes 80 år gamle kjæreste..

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.