|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Playboyjentene
Høres ut som en verdi for meg...!
![]() |
#23 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PlayboyjenteneQue? Moi??
![]() |
#24 |
*_*
|
Ja, vi sier vel i grunnen det samme. Men jeg tror ikke at det nødvendigvis er sånn at de ikke har noe uten å være attraktive. Det kan tenkes at selvtilliten - som høyst sannsynlig har utgangspunkt i det seksuelle og overfladiske, er mer solid enn som så. Kanskje har de noe i seg som gjør at de klarer å stå rakt selv når alderen og forfallet setter inn? Og når det gjelder "normalt liv" vil det alltid være et spørsmål om definisjon og hvordan man ser seg selv i forhold til omgivelsene. Med de omgivelsene disse jentene har, er det ikke tvil om at de er ytterst normale. Samtidig tror jeg kanskje de er såpass reflekterte at de klarer å se at de oppholder seg i en tilstand som ikke vil vare (og nå har jo faktisk to av dem flyttet ut også). Hun ene driver jo med studier framgår det av serien, mens hun yngste driver med et eller annet innen sport.
![]() |
![]() |
#25 |
Multitaskingmaniac
|
Enig, de er ikke utnyttede ofre. Men hva de tenker, det lurer jeg virkelig på! Det virker som det for mange er en stor "ære" å få bo i playboyhuset, at det er noe å hige etter?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|