Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-08, 23:37   #21
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli Harry?

En sånn derre mageveske eller hva den heter. Skikkelig harry.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 23:37   #22
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

"Pære sa gutten, også bana`n"... En vits som ikke kan sies for ofte.

Gammel 13-07-08, 23:43   #23
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Det er veldig harry å starte en sånn tråd. Enda mer harry å skrive harry med stor hå.

Gammel 13-07-08, 23:46   #24
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må le, jeg traver rundt på jobben med mageveske. *superpraktisk*

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 23:47   #25
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stjele med seg kilosvis med sånne bittesmå salt og pepper-pakninger fra chartertur til syden er harry.

Gammel 13-07-08, 23:48   #26
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Må le, jeg traver rundt på jobben med mageveske. *superpraktisk*

Gammel 13-07-08, 23:50   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt harry som har tatovering, og hvis vi går en del år tilbake i tid hadde jeg litt hull i nesen og leppa også.

(Jeg syns fremdeles det er litt kult jeg da... )

Gammel 13-07-08, 23:50   #28
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

En sånn derre mageveske eller hva den heter. Skikkelig harry.

Oj oj oj.... jeg som akkurat har vært på Harrychartertur og kjøpte meg mageveske, fordi det var så praktisk og den brukte jeg...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 23:50   #29
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er litt harry som har tatovering, og hvis vi går en del år tilbake i tid hadde jeg litt hull i nesen og leppa også.

(Jeg syns fremdeles det er litt kult jeg da... )

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 23:51   #30
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Grilldress! Gjerne matchende med mannen sin.

Og med hvite tennissokker og adidas slipperser blir det helt konge-harry.

Gammel 13-07-08, 23:52   #31
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Oj oj oj.... jeg som akkurat har vært på Harrychartertur og kjøpte meg mageveske, fordi det var så praktisk og den brukte jeg...

Vel den er skikkelig harry men samtidig veldig praktisk.

Gammel 13-07-08, 23:53   #32
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Standard

Til mitt forsvar går jeg med den på rumpa. I den har jeg mobil (jobb og privat), penn, notatblokk, skjemaer, huskelapper, visakort, nøkler (jobb) etc. Det ser ultrateit ut med jakke med fullstappete lommer.

Gammel 13-07-08, 23:58   #33
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stå med stjerner i øynene og digg Ole Ivars eller hva de nå heter. Dansebænn med sånne norske, helt patetiske tekster er det mest harry jeg kan tenke meg.

Gammel 13-07-08, 23:58   #34
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eller Rune Rudberg :grøss:

Gammel 13-07-08, 23:59   #35
Mani
Helt vanlig

Standard

Ja, og sørg for å gi mannen din en skikkelig hockeysveis ala Macyver.

Gammel 14-07-08, 00:01   #36
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Gammel 14-07-08, 00:10   #37
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storker og gnomer i hagen?

Glede deg til jul, og ha vinduet fullt av blinkende lys?

Gammel 14-07-08, 00:23   #38
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Ha ha ha........ det tror jeg ikke jeg får han med på gitt....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 01:35   #39
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Damer som går med ryggsekk-veske, dvs ikke ordentlig ryggsekk, er harry, synes jeg...
Striper i håret som er utvokst, er harry.

Store hvite t-skjorter over svarte, trange sykkelbukser (knetights?) er ganske harry...

Uff, nå er jeg litt slem, men...

EN ørepynt i form av en kniv i slire o.l er harry...

Håper noen av tipsene kan brukes!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 01:46   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Du og din kjære på hver sin campingstol, med campingbord, like grilldresser, sports-sandaler med hvite sokker i, rullende på hver sin rullings og med tv-kanne på bordet med svart kaffe. Etterveksten er svart og resten av håret er gul-oransje med utvasket permanent i. Gubben har selvsagt hentesveis og bart og ølmage.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.