Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

AK 2003 sin tradisjonelle julefest

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 10:04   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefest

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes det burde opprettes en ny gruppe: AK 2003 og de som gjerne skulle vært med i AK 2003 ... med jevnlige treff selvsagt.

Gammel 30-11-06, 23:42   #2
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes det burde opprettes en ny gruppe: AK 2003 og de som gjerne skulle vært med i AK 2003 ... med jevnlige treff selvsagt.

Helt enig!

Gammel 01-12-06, 15:37   #3
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Vil bare minne dere alle om å huske på hvor mye dere har lagt ut, slik at vi får fordelt kostnadene likt
Vi summerer alt sammen, mat+drikke+husleie, deler på antall voksne (barna spiser så lite at de teller vi ikke ), og så betaler man mellomlegget (evt. får igjen penger hvis man har betalt for mye).

Skal ta meg av det regnskapet i år som i fjor jeg.

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 18:10   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solregn, her.

Vil bare minne dere alle om å huske på hvor mye dere har lagt ut, slik at vi får fordelt kostnadene likt
Vi summerer alt sammen, mat+drikke+husleie, deler på antall voksne (barna spiser så lite at de teller vi ikke ), og så betaler man mellomlegget (evt. får igjen penger hvis man har betalt for mye).

Skal ta meg av det regnskapet i år som i fjor jeg.

Høres supert ut, Solregn! Vi kommer alle fire! Det kan hende at mannen må jobbe og da kommer vi 1530, men foreløpig ser det ut som om det bare blir jobbing i morgen.

Og så må vi huske litt leker!

Gammel 01-12-06, 18:22   #5
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Høres supert ut, Solregn! Vi kommer alle fire! Det kan hende at mannen må jobbe og da kommer vi 1530, men foreløpig ser det ut som om det bare blir jobbing i morgen.

Og så må vi huske litt leker!

Og du må ikke ta på deg noen ekstravakter på søndag!!!!!! Husker du i fjor???? I år skal vi ha dere med altså!

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 09:48   #6
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det ikke lenge før. Jeg skal ut og handle om ikke så lenge. Kjøper litt vossakorv også jeg i tillegg til pinnekjøttet, og så tar vi ellers utgangspunkt i lista på førsteinnlegget om hvem som tar med hva?

Gleder meg masse til å se dere alle igjen! Det blir kjempekoselig. Vi går glipp av vår egen julegrantenning på tunet da, men vi får jo med oss en hos dere, så da gjør det jo ingenting. Skal bli koselig med tente lys nå forresten, for været gir jo ingen julestemning i det hele tatt.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 09:53   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal også straks ut å handle medister deig som jeg skal steke etterpå

Noe marsipankake ble det ikke fordi min bedre halvdel er helt glemsk for tiden..menfersk julekake har jeg og så kjøper jeg noe pepperkaker o.a. på butikken etterpå

Gammel 02-12-06, 10:11   #8
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg skal også straks ut å handle medister deig som jeg skal steke etterpå

Noe marsipankake ble det ikke fordi min bedre halvdel er helt glemsk for tiden..menfersk julekake har jeg og så kjøper jeg noe pepperkaker o.a. på butikken etterpå

Det var jeg som skulle kjøpe pepperkaker.....

Gammel 02-12-06, 10:15   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Det var jeg som skulle kjøpe pepperkaker.....

OKKI
Klarer seg sikkert med det jeg har

Gammel 02-12-06, 15:26   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Vi gleder oss mer og mer alle mann!

Gammel 02-12-06, 11:43   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg bakt litt julekaker (kokosmakroner og sandnøtter) så jeg tar med litt av det, i tillegg til kålrabistappen. Gleder meg!

Gammel 02-12-06, 11:44   #12
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Åh! Jeg blir sulten av å tenke på all den gode maten!

Gammel 02-12-06, 15:25   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Medisterkakene er ferdig stekt .... og jeg har prøvesmakt, deilig
Sausen har jeg lagd også
Kokte kraft og passet på samtidig å lage sausen til i morgen

Gammel 02-12-06, 15:26   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Nå har jeg bakt litt julekaker (kokosmakroner og sandnøtter) så jeg tar med litt av det, i tillegg til kålrabistappen. Gleder meg!

Kokosmakroner er bare de beste julekakene!!
Bestemor måtte gjemme de hun lagde for meg, jeg tømte kakeboksene

Gammel 02-12-06, 17:06   #15
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kokosmakroner er bare de beste julekakene!!
Bestemor måtte gjemme de hun lagde for meg, jeg tømte kakeboksene

Kokosmakroner er skikkelig nam. Så nam at jeg tror jeg må bake flere i morgen, for det har forsvunnet farlig mange i dag.

Gammel 02-12-06, 17:16   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Kokosmakroner er skikkelig nam. Så nam at jeg tror jeg må bake flere i morgen, for det har forsvunnet farlig mange i dag.

Det er en grunn til at det ikke bakes her
Hadde ikke hatt igjen en eneste kake til jul

Gammel 02-12-06, 18:35   #17
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kos dere imorgen! Jeg fikk PM, Angelique, Takk! Kan dessverre ikke komme, skal feire bursdag for mannen. Dere får det sikkert kjempehyggelig, som vanlig.

pippo er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 18:39   #18
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Jeg har kjøpt inn klementiner og pepperkaker, kaffe har jeg fra før.

Vi gleder oss alle til i morgen. Særlig Philip han husker godt hver julefest. Både han og Milla vet meget godt hvor vi skal, det er nemlig der vi går forbi når vi skal til "sommerbarnehagen" (der Vegard går fast).

Ellers så må jeg si at jeg er litt spent på om de i Augustklubben som ikke har sett meg på ett år kjenner meg igjen

Gammel 02-12-06, 18:36   #19
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hyggelig å høre fra deg Pippo! Synd du ikke kan komme, hadde vært kjempekoselig å sett dere igjen. Men vi får satse på at det ikke blir så lenge til vi får anledning igjen!

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 09:53   #20
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Standard

Nå står pinnekjøttet og damper på gassovnen her, og pinnekjøttlukta brer seg i huset. Det er julestemning det!

Mica er jo samme gode gamle Mica, bare litt smalere da. Litt mer fancy garderobe enn før kanskje?

LaBanga er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.