Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor stemmer du som du gjør?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 19:48   #21
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?

Og jeg er enig med de som går for grunnleggende verdier, og ikke enkeltsaker. Ellers er jeg enig med Tinetoff, bortsett fra SV-delen.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:55   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg stemmer generelt alltid rødgrønt, fordi det generelt er forenelig med mitt syn på solidaritet og sånt no. Da har man jo noen å velge mellom så da faller jeg ofte på enkeltsaker. Jeg har en del prinsipper som jeg liker å holde ved, noen av de trumfer gjennom andre.

Ved sist valg så var det snakk om å øke abortgrensen uten nemd til 16 uker. Jeg er for det første mot abort generelt og noen økning vil jeg slettes ikke ha. Dermed stemte jeg SP, et parti jeg vanligvis ikke stemmer, ene og alene på grunnlag av at de er mot heving av abortgrensen.

Et annet prinsipp som jeg gjerne stemmer etter, er at jeg som flere her inne stemmer på det av mine partier som ser ut til å ligge best an til regjering. Er de i opposisjon til Frp, så er det soleklart å stemme på dem. Alt for ikke å få svirebrødrene til Vidkun Quisling på tinget.

Kan vel nesten signere denne

Her er det også rødgrønt.. men har variert litt akkurat hvem. Sist ble det SV på meg, og SP på mannen

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:18   #23
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

...Jeg velger parti etter langsiktige verdier, ikke etter ønske om egen berikelse de neste fire år.

Det gjør jeg også - stort sett. Men jeg har stemt andre partier ved noen lokalvalg.

Gammel 28-11-06, 20:19   #24
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg stemmer utfra hva jeg mener er best for samfunnet som helhet, ikke nødvendigvis hva som jeg selv ville tjent mest på. Jeg er opptatt av solidaritet, rettferdighet og kampen mot fattigdom og rasisme. Derfor stemmer jeg så å si alltid rødt. Ikke fordi jeg tror det kommer til å forandre verden på et blunk, men fordi det er bedre enn alternativet.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 21:24   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer aldri ut fra enkeltsaker, men ut fra ideologi og verdisyn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 04:04   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ap:

Frihet fra fattigdom og undertrykkelse, og frihet til utfoldelse av skapende evner og muligheter.

Like rettigheter og plikter for alle, og like muligheter uansett sosial bakgrunn, kjønn religion eller etnisk opprinnelse.

Solidaritet med mennesker over hele verden, og med kommende generasjoner

Høyre:

Ja til frihet for enkeltmennesket
Ja til et varmt og trygt samfunn
Ja til personlig initiativ
Ja til økt verdiskapning
Jat til utdannelse for fremtiden
Ja til en aktiv utenrikspolitikk

SV:
Ulike mennesker. Like muligheter.
En skole for alle!
Ta vare på miljøet.
Fjern fattigdommen -del godene.

Frp:

Liberalistisk parti bygget på Norges grunnlov, norsk og vestlig kulturarv med basis i det kristne livssyn.Hovedmål: sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep.

Sp:
Lokal velferd
Frivillighet, idrett og kultur
Samferdsel og næring
Nei til norsk medlemskap i EU.

RV:

Mener mye om det meste og vil ha revolusjon. Har ikke noe fast grunnsyn. Med folk mot makta!
Forsvar folketrygda
6timers arbeidsdag
Nei til EU- ut av EØS
Norge ut av Irak og Afghanistan
Et sosialistisk Norge

Venstre:
Liberal politikk basert på radikal samfunnsforståelse.
Nei til EU (eller kanskje egentlig delt i synet på EU)
Troen på enkeltmenneskets evne til å skape sitt eget unike liv.

Krf:
Har verdigrunnlaget sitt forankret i det kristne menneskesynet, nestekjærligheten og forvalteransvaret og de ti bud. Dette verdigrunnlaget kommer til uttrykk i Bibelen.

Kystpartiet:
Verdivern gir trygghet.
Kristne verdier
Miljøvern
Folkestyre
Stabil bosetting
Arbeid til alle
Eiendom til alle
Blandingsøkonomi
Vern av familie, lokalsamfunn og nasjon
Kulturell forankring
Personlighetsutvikling

Jeg synes samtlige har masse bra i grunnsynene/ideologien sin, bortsett fra Venstre og RV som for meg fremstår som "uklare" på hvor de står.
Kan noen opplyse meg litt om hva Venstre og RV står for??

Gammel 29-11-06, 06:08   #27
TBM
Passiv

Standard

Jeg har valgt SV som mitt parti fordi jeg ønsker å støtte en politikk i Norge hvor samfunnet ivaretar hverandre og ikke at vi får et amerikanisert "klare deg selv"-samfunn.

Globaliseringen har ført til at det er mye kortere "vei" mellom de rike landene og de fattige landene. Vi må snart ta større ansvar for å hjelpe disse landene også. (Jeg tror heller ikke at de vil finne seg i å "se" på vår overflod i all framtid, mens de lever i svært fornedrende forhold.)

Miljøødeleggelsene... vi bør være kompromissløse ovenfor miljøforurensning. Jeg synes det er tragisk at det i dag ikke er tverrpolitisk flertall for å stramme inn miljøpolitikken mer.

Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 06:54   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg stemmer ut fra ideologi. Og ut fra at jeg er veldig klar over at Norge som nasjon ikke kommer til å være søkkrik særlig lenge dersom vi ikke finner flere ben å stå på.

Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 07:29   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer Venstre fordi

- Jeg er enige med dem i en del prinsipielt viktige saker som sier en del om verdier, som statskirke og republikk, et liberalt menneskesyn og vektlegging av miljø
- De befinner seg på høyresiden av politikken, som er der jeg hører mest ideologisk hjemme. Jeg tror for eksempel et fritt og sterkt og konkurrerende næringsliv er nødvendig for gode arbeidsplasser, vekst og innovasjon. Jeg tror ikke entreprenørskap og nyskaping kan forordnes gjennom statlige beslutninger. Jeg er i mot statlig eierskap i bedrifter, da staten beviselig er en dårlig eier, samt at det er dårlig ressursbruk, og heller for tydelig regulering av de bedriftene som har stor betydning for samfunnet, som telekom.
- "Hjerte og samvittighet": Venstre er opptatt av miljø og av uhjelp, for eksempel, og det er den viktigste grunnen til at det er de, og ikke Høyre som ikke får min stemme.
-En ting til: De vil ikke i regjering med FrP

Gammel 29-11-06, 08:06   #30
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer SV fordi:

Jeg ønsker at godene skal fordeles, alle skal gi etter evne og få etter behov, jeg ønsker et samfunn som sikrer like muligheter og velferd til alle, uansett klasse, kjønn eller etnisk opprinnelse.

Jeg ønsker et samfunn der miljøengasjement og økologi ikke bare blir fine ord, men hvor man faktisk gjør noe aktivt for å forbedre verdens tilstand, ikke bare rent miljømessig, men også gjennom en bedre fordeling.

Jeg ønsker et samfunn der man tar aktivt vare på hverandre, der man bryr seg, der man har sikkerhetsnett dersom noe går galt eller man får en skjev start.

Og ja, det er de lange linjene og helhetssyn som gjør at jeg stemmer som jeg gjør. Ikke hva som er best for meg og meg alene. Etter å ha jobbet på barnevernfeltet og med svært sårbare voksne med en dårlig start på livet, ser jeg at det er utrolig viktig med god offentlig velferd. Det finnes mange eksempler på at velferdssamfunnet er svært viktig for dem som ikke er like heldige som oss. Før velferdssamfunnet, hva skjedde da om far ble arbeidsufør og mor døde? Barna kom på barnehjem. Gjerne et veldedighetsbasert barnehjem, drevet med inntekter fra tombola og kollekt.

Hva skjedde med gamle som ikke hadde noen til å ta vare på seg? Jo, de ble stuet sammen på et loft på en gård, og den som tok minst penger for å ta dem, fikk dem. Dette er ikke lenge siden, altså. Dette skjedde til midten av femtitallet. Minst. Slik vil jeg IKKE ha det igjen. Det skal IKKE være opp til hver enkelt familie å klare seg selv, dersom noe går galt. Man skal IKKE være overlatt til sin egen skjebne. Det er IKKE god samfunnsøkonomi å ikke ta vare på de sårbare i samfunnet, for de blir nemlig svært skadet og gjerne ute av stand til å arbeide, dersom de ikke blir ivaretatt.

Aktiv offentlig omsorg er en forutsetning for et sunt samfunn med menensker som har det bra. Uførestatistikken er full av unge uføre som hadde kunnet jobbe, om barnevernet hadde grepet inn på et tidligere tidspunkt og fjernet dem fra vold, incest og omsorgssvikt. Nå er de svært syke unge voksne med posttraumatisk stressyndrom, som ser friske ut på utsiden.

Sist redigert av Harriet Vane : 29-11-06 kl 08:18.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 08:41   #31
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer som jeg gjør ut fra et verdigrunnlag og utfra mine tanker om hvordan samfunnet bør være. Det er ingen av de politiske partiene jeg er helt og fullstendig enig med, og ved de siste valgene har jeg følt at jeg har måttet velge mellom pest og kolera. Jeg er generelt lite opptatt av meg selv, min økonomi og hva som er best for meg selv når det kommer til politikk. Heldigvis har jeg tatt en rekke gode valg i livet og mangler derfor ingenting.

Jeg er ikke særlig opptatt av enkeltsaker og følger sjelden med på intetsigende politiske debatter. Det jeg bryr meg om politisk sett er en hel rekke saker, men siden HI ba om tre konkrete ting så lister jeg dem opp her (Bare at jeg klarte ikke å velge, så da ble det fem):
1. Sosial velferd
Jeg syns det er viktig å ivareta og videreutvikle de sosiale støtteordningene som finnes i Norge. Alle bør ha like rettigheter og muligheter til å oppsøke lege, sykehus og til å få nødvendige medisiner. Alle bør sikres et minimum av livsopphold som gir dem en mulighet til å delta i samfunnslivet på lik linje med de andre samfunnsmedlemmene.

2. Utdanning
Alle bør ha like muligheter til å skaffe seg en utdannelse. Skoler og barnehager bør være satsingsområde fordi det er viktig å ha en ressurssterk oppvoksende generasjon. Å investere i barn og unge er det samme som å investere i fremtiden. Jeg syns også det er viktig å ivareta dem som av en eller annen grunn faller utenfor, og ser med bekymring hvordan antall spesialpedagoger og antall timer pr. spesialpedagog synker dramatisk ved de lokale skolene.

3. Likestilling
Vi har en lang vei å i forhold til likestilling i Norge. Kvinner lønnes ofte langt dårligere enn menn for det nøyaktig samme arbeidet. Tradisjonelle kvinneyrker er altfor lavt lønnet i forhold til verdien av arbeidet som utføres. På internasjonalt nivå er det enda viktigere å ha fokus på likestilling mellom kjønnene. Kvinnekampen er på ingen måte over!

4. Miljø
Vi lever i en skummel tid med skremmende klimaforandringer. Forurensingskildene er så mange at det er vanskelig å ha oversikten for uskolerte meg, men jeg syns vi skal la være å bygge forurensende gasskraftverk, bensinavgiftene kunne gjerne vært høyere og kollektivtilbudet bedre for å redusere privatbilismen, flybiletter burde være mye dyrere med tanke på hvor mye flyene forurenser. Tiden for å se på alternativer til olje og gass som energikilder er overmoden. Miljøet og klimaendringene er det som skremmer meg mest når det gjelder fremtiden til Vesla.

5. Internasjonal politikk
Styrtrike olje-Norge bør bidra til verdens fattige og sultende. Verden sitter rolig og ser på at folk lider, flykter, sulter, kriger og dør uten å løfte en finger. Hjertet mitt blør for alle de barn og voksne som lever i flyktningleire i Uganda, kvinner og barn som blir voldtatt i Somalia, familier som lever i frykt i Tsjetsjenia, barn som livnærer seg av tigging i India og alle som har det vondt fordi ingen i hele verden vil ta vare på dem.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 10:31   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Jeg stemmer utfra hva jeg mener er best for samfunnet som helhet, ikke nødvendigvis hva som jeg selv ville tjent mest på. .

Jeg er enig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 11:39   #33
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemmer for å få et best mulig samfunn. Og etter mine begreper er det et rødgrønt alternativ, og ikke et blått.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 13:15   #34
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg stemmer ut fra ideologi. Og ut fra at jeg er veldig klar over at Norge som nasjon ikke kommer til å være søkkrik særlig lenge dersom vi ikke finner flere ben å stå på.

Jeg er enig med deg i dette. Dersom oljen er borte hva har Norge da? Pr. i dag? Finnes det i det hele tatt noen plan?

Er det ikke en idé å sørge for en politikk som legger forholdene til rette for de som ønsker å skape arbeidsplasser, satse mer på forskning og utvikling, øke økonomiens vekstevne, legge til rette for konkurranse og verdiskapning, redusere skattenivået slik at bedriftene blir konkurransedyktige også utenfor Norge dersom oljen forsvinner?

Gammel 29-11-06, 14:10   #35
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jobber med å finne kun tre punkter som var viktig for meg ved sist valg.....kommer tilbake.

Hvordan går det med de tre punktene dine?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:27   #36
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg synes samtlige har masse bra i grunnsynene/ideologien sin, bortsett fra Venstre og RV som for meg fremstår som "uklare" på hvor de står.
Kan noen opplyse meg litt om hva Venstre og RV står for??

En tråd fra før valget der dette var oppe.

Ellers, så kan du jo gå inn her å lese: http://www.venstre.no/vev/00011498-8000000B/

Jeg husker det var endel jeg fant litt vagt når jeg skulle stemme også, men like fullt, så var det det eneste partet som samlet de punktene som var viktige for meg. En økonomipolitikk med det beste fra høyresiden, og velferdspolitikk med det beste fra venstresiden.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 15:31   #37
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

En tråd fra før valget der dette var oppe.

Ellers, så kan du jo gå inn her å lese: http://www.venstre.no/vev/00011498-8000000B/

Jeg husker det var endel jeg fant litt vagt når jeg skulle stemme også, men like fullt, så var det det eneste partet som samlet de punktene som var viktige for meg. En økonomipolitikk med det beste fra høyresiden, og velferdspolitikk med det beste fra venstresiden.

Den venstre-linken får jeg ikke opp... Kommer heller ikke inn på hovedsiden til Venstre. Kanskje det er et tegn om at jeg bør holde meg unna?

Gammel 29-11-06, 15:33   #38
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke noe galt med lenken.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 15:35   #39
Elin

Elin sin avatar

Standard

...og ettersom denne tråden skrider frem, så ser man tydelig at de fleste ikke stemmer etter verdisyn, idégrunnlag, grunnsyn og grunnverdi,( slik mange hevdet til å begynne med i denne tråden) men etter enkeltsaker, og det var det jeg ville frem til, og mange gode eksempler på enkeltsaker er kommet. Jeg tenker fortsatt HP....

Gammel 29-11-06, 15:36   #40
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det er ikke noe galt med lenken.

Jeg får den fortsatt ikke opp, og kommer heller ikke inn på denne:

www.venstre.no

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.