|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Line*,Vimjer, Angeilque og Blondie tror jeg jeg ofte er enige med. Jeg innbiller meg at de tre første er omtrent på min alder så jeg har kanskje det i tankene når jeg leser innleggene deres.
![]() |
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg er veldig ofte enig med Skremmern. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg er ofte enig med nolo, Kanne, Alfa, Maximillia, Mim og Anne. Jeg diskuterer mest med Mim, men hun er likevel en av de jeg er mest enig med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg er nok oftes enig med guniss, Canisa, Iset, Fibi, 007, Joika og aC. Men det kommer jo veldig an på tema for diskusjon- regner med at alle disse står for mange ulike meninger i mye og mangt!
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Det er veldig mange jeg ofte er enig med. Ingen nevnt ingen glemt. Allikevel nevner jeg Esme, fordi hun alltid tør å si det hun mener på en veldig saklig måte.
![]() |
#26 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Skremmern og Safran, tror jeg. Pluss mange andre, selvsagt. Men det kommer jo an på hvilket tema vi diskuterer.
![]() |
#27 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
Tenk for at jeg mener det. Hvis jeg skal begynne å ramse opp blir det garantert glemt noen. Og jeg nevnte jo en bruker da.
![]() |
#29 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg synes det varierer fra tema til tema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Som sagt, så varierer det veldig.
![]() |
![]() |
#32 |
Ringskrømt
|
Jeg synes den "ingen nevnt, ingen glemt"-greia er fryktelig barnslig, men then again, noen tolker denne tråden som en popularitetskonkurranse, så da er jeg sikkert med-barnslig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Guniss og kirsebær.
![]() |
#34 |
Ekvilist
|
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Det varierer en del fra tema til tema, men Polyanna er nok det nærmeste jeg kommer en åndelig tvilling. (Hadde hun bare vært sosialist, tror jeg at jeg hadde hatt sammenfallende meninger med henne på omtrent alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Åkei. Liven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
Så uansett kontekst er det barnslig? Hvorfor det i mitt tilfelle? Jeg sier jo hvorfor jeg ikke gidder begynne å ramse opp, det er veldig mange jeg ofte er enige med.
![]() |
#38 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Ja, jeg tullet altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ringskrømt
|
Fordi kommentaren din gjerne går til disse som blir sure for at ingen tenker likt/ulikt som dem. Jeg tror f.eks. jeg ikke hadde blitt nevnt så ofte hadde det ikke vært for at jeg startet tråden, og har ganske sterke meninger omkring en del tema. Jeg synes ikke det er negativt å bli nevnt, ei heller glemt. Sist redigert av Skremmern : 18-12-08 kl 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Det må bli DM, Safran, Esme og Sitronen. Uansett varierer det fra sak til sak, men det er nok de innleggene fra disse fire jeg oftest føler at jeg er enig med. |
![]() |
![]() |
Emneord |
popularitetskonkurranse |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|