|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Kypros er iallefall kjempedyrt. Å spise middag ute der er jo nesten like dyrt som hjemme. Jeg og en x var der for noen år siden og brukte 14000 bare på mat i 14 dager!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?I Kemer i tyrkia var vi, liten by, utrolig rent og pent, og vi bodde på ett lite hotell: Coupon suit and Apart het det. Men finner ikke noen bilder derfra på nett. Men det var den beste opplevelsen vi har hatt iallefall. Og det er drøssevis av hoteller i Kemer og velge i da.
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Datteren min har vært i Kemer 2-3 ganger. Det kan fort bli kjedelig der, det er ganske lite.
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Kanariøyene er ikkje særlig billig med tanke på mat, drikke og stæsj. Me brukte 18 000 i mars og det var utan særlig shopping og ein del sponsa middagar av mine foreldre.
![]() |
#5 |
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?
Det var det jeg likte med plassen da, at det var ganske lite. Greit i forhold til småunger iallefall. Ikke så gøy om man er 15 kanskje
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Hun var vel ikke 15, akkurat. Men fra 6-7 og opp. Det var ikke så mange barn på de hotellene de var på iallfall. Vet ikke om det er sånne resorts der, eller bare enklere hoteller?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|