|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Viser tenner
|
![]() Sv: JuletregalleriTreet står i garasjen! Vi skal spise grøt i 15-tiden, og så pynter vi treet etter det slik at alt er klart når svigertigrene kommer i barnetv-tiden.
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletregalleri!Sett denne: http://www.foreldreportalen.no/forum...juletregalleri ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Juletregalleri!
Næh..
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Juletregalleri!Fnis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: JuletregalleriMange fine trær. Dattera her i huset sammenlignet vårt tre med det Marvin i svingen satte opp. Overdimensjonerte toppskudd fikk frem den asosiasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Juletregalleri
S¨å rart. Jeg pynter da også for meg selv og hadde virkelig hatt tre om jeg var alene. Er jo en gen kos å sitte alene i ei stille stue med vakkert tent lys og bare nyte det å være til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fortynnet
|
![]() Sv: JuletregalleriHer er vårt juletre, som pleier å se omtrent sånn ut hvert år. Det er en slags edelgran, med et spesielt navn som jeg ikke husker. Her er det ikke snakk om å holde seg til en stil eller fargepalett, mange gamle minner som skal med, ting barna har laget oppigjennom osv. Sist redigert av Filifjonka : 02-05-07 kl 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: JuletregalleriHer er vaart. I hvitt og gull, med mer pynt for hver aar som gaar. :blid: Sist redigert av liefje : 17-10-08 kl 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|