|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
I endring
|
![]() Sv: Menn og bleieskift og andre fordommerJeg tar gjerne en mann som vasker,rydder,lager mat og skifter bleier osv.
![]() |
#22 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Menn og bleieskift og andre fordommer
...og jeg har ei bekjent som ikke slipper til mannen sin. Da datterne var tre år og sønnen 1 hadde han aldri hatt dem alene. Hun kunne ikke gå i butikken en gang mens mannen "passet dem"
![]() |
#23 |
Shake it out!
|
Signerer. Jeg snakker aldri dritt om mannen min, uansett hvor frustrert jeg er. Både fordi jeg synes at det er dårlig gjort mot partneren din, men også fordi det blir ensidig kritikk, som lett farger andres syn på mannen din. Feks er det ei som av venninnene mine som har klaget så mye at jeg rett og slett ikke begriper at de er gift, om han er så ille. Og jeg venter stadig at de skal gå fra hverandre, men neida, de virker jo lykkelige nok de
![]() |
#24 |
© All rights reserved
|
Amen!
Næsj - tror du? Jeg er ei sosial skravlebøtte, og jeg tror ikke noen ser på meg som unnesluttet selv om jeg ikke prater negativt om mannen min eller ekteskapet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Menn og bleieskift og andre fordommerJeg fikk høre en slik kommentar i helga da jeg reiste bort. "Jada, menn klarer nok å ta seg av ungene noen dager, men de klipper jo ikke negler, gir dem skikkelig mat og sånt".
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|