Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aleneforeldre og foreldremøter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 15:22   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Dette var en skikkelig frekk henvendelse!
Håper du sier fra.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:22   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Tror jeg ville tatt opp med skolen hvorfor de føler for å ringe for å presisere for deg. Også samtidig spørre dem om de pleier ringe alle, og om de pleier være hyggelige.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:30   #23
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Jøss. Noe sånt har jeg aldri opplevd i løpet av alle mine år som alenemor, og hadde jeg fått en sånn telefon hadde jeg både blitt rasende og fortvilet. Jeg gikk glipp av ett eller to foreldremøter i løpet av ti år, og det må da være greit, det var dessuten aldri fullt hus uansett, akkurat. Det var foreldre som aldri noensinne møtte opp på noe som helst, ikke at det er en god ting altså, men møteplikt har jeg aldri hørt om. Er det privatskole?

Jeg synes vedkommende som ringte er en dust. Og hva har en som ikke er lærer med å ringe deg?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:32   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Det var ikke en spesielt hyggelig måte å legge det hele frem på nei. Jeg har dog forståelse for at de ringer, for på mange skoler er oppmøtet ekstremt dårlig, og da kommunikasjonen med hjemmet likeså. Men hun trenger noen tips om kommunikasjon og fremstillingsevne gitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:39   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Nei, at de ringer er helt kult. Det var mer den litt merkelige holdningen jeg trigget på. Og så var jeg jo i så usedvanlig godt humør i utgangspunktet.

Fint for henne at jeg akkurat hadde drukket kaffe. Klarte å vente med å kyle telefonen til etter at jeg la på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:39   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Spesy møte å legge frem ting på ja - definitivt. Du kunne jo hørt om hun kunne komme og passe gutta mens du var på dette møtepliktige møte...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:41   #27
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

2 i klassen til turbo hadde med seg ungene. ene har ei som er 2, og en som går på skolen da,han som går på skolen var på judo ilag med min kar. Mi tøtta var hos svigermor og hun ville ikke passe en ekstra 2 åring.
Hun andre hadde med seg en 3 åring.

Først felles møte,hørte ikke noe til unegen.
og etter på,delit i klasserom. da fikk jentene ark å tegne på

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:44   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.530
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Svarslipp for foreldremøter?!
Aldri hørt om.....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:44   #29
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det var ikke en spesielt hyggelig måte å legge det hele frem på nei. Jeg har dog forståelse for at de ringer, for på mange skoler er oppmøtet ekstremt dårlig, og da kommunikasjonen med hjemmet likeså. Men hun trenger noen tips om kommunikasjon og fremstillingsevne gitt.

Dårlig oppmøte har jeg også erfart og det er irriterende på flere områder (alltid de samme som må fordele oppgaver mellom seg for eksempel), men jeg lurer på om ikke kommunikasjonen med hjemmet i så fall burde være en oppgave for kontaktlærer?

Jeg synes faktisk en slik telefon virker utidig, men det er sikkert fordi jeg altså er av dem som pleier å møte på foreldremøter. Men har jeg ikke barnevakt, så har jeg ikke barnevakt og det ville jeg ha forventet forståelse for.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:45   #30
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Men møteplikt? Hallo, har vedkommende lov til å hevde noe slikt? Hva skjer hvis man da ikke møter?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:45   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Kanskje jeg må sitte igjen på neste møte?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:50   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg synes faktisk en slik telefon virker utidig, men det er sikkert fordi jeg altså er av dem som pleier å møte på foreldremøter.

Jeg har vært på absolutt alle foreldremøter, men jeg hadde da ikke blitt fornærmet om jeg fikk en telefon fra skolen før første foreldremøte. Hva er vitsen med det? Jeg hadde blitt fornærmet om den var av samme kaliber som aC sin telefon.

Ved noen skoler er foreldreoppmøtet på kanskje toppen 10 %, så da syns jeg virkelig det er helt i orden om noen tar en telefon og sjekker. Men det hadde sikkert vært mer virkningsfullt om vedkommende som ringte var hyggelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:51   #33
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har vært på absolutt alle foreldremøter, men jeg hadde da ikke blitt fornærmet om jeg fikk en telefon fra skolen før første foreldremøte. Hva er vitsen med det? Jeg hadde blitt fornærmet om den var av samme kaliber som aC sin telefon.

Ved noen skoler er foreldreoppmøtet på kanskje toppen 10 %, så da syns jeg virkelig det er helt i orden om noen tar en telefon og sjekker. Men det hadde sikkert vært mer virkningsfullt om vedkommende som ringte var hyggelig.



Det kan jo være spesielt greit i en situasjon med skilte foreldre, der man fort kan "glemme" å informere den andre om slike ting.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:51   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Utrolig rart at de har tid til å ringe rundt til foreldrene for å minne om et møte? Det har iallfall aldri jeg gjort. Her blir det sendt ut mail/brev og så kommer de som kommer. Møteplikt er iallfall bare tull! (Er du sikker på at personen var helt edru? ) For the reccord så hadde jeg også blitt provosert over en slik samtale, og jeg har ofte en tendens til å ta skolens parti i "skoletråder."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:53   #35
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Har aldri noensinne hørt om møteplikt på foreldremøter! Nå er eldste min 22 år og vi har vært gjennom noen foreldremøter på skolen med alle fire.
Svarslipp har vi hatt, greit for kontaktlærer å vite hvor mange som møter.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:54   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Siden foreldremøter legges midt i sovetiden til mindre barn, så har jeg sagt klart fra at da regner de med at enkelte ikke kan komme. For eksempel meg. For det ER jo viktigere at alle very impårtant persons får spise middag og slappet av først.

Den personen du har snakket med aC, burde få beskjed om dårlig oppførsel og generell villfarelse.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:55   #37
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Jeg hadde blitt dritsur av en slik telefonsamtale. Ta med deg ungene, at de er slitne og ekstra grinete gjør ingenting, det er jo møteplikt!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:56   #38
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har vært på absolutt alle foreldremøter, men jeg hadde da ikke blitt fornærmet om jeg fikk en telefon fra skolen før første foreldremøte. Hva er vitsen med det? Jeg hadde blitt fornærmet om den var av samme kaliber som aC sin telefon.

Ved noen skoler er foreldreoppmøtet på kanskje toppen 10 %, så da syns jeg virkelig det er helt i orden om noen tar en telefon og sjekker. Men det hadde sikkert vært mer virkningsfullt om vedkommende som ringte var hyggelig.

Jeg tror ikke jeg helt fikk med meg at det var første foreldremøte, og jeg kunne i og for seg ha satt pris på en påminnelse, hvis det var det det var ment som. Samtidig har jeg hatt flere opplevelser hvor jeg ikke har møtt noen som helst forståelse for barnevaktproblemer, så det farger sikkert min reaksjon mer enn en smule.

Å være hyggelig er nok mest virkningsfullt, ja.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 16:01   #39
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Men, Sitron: Jeg synes ikke det er så rart at skolen legger foreldremøtene til kveldstid. Etter en del år som lærer vet jeg at folk blir misfornøyde uansett når man måtte velge å legge møtene. Noen vil gjerne spise middag først, andre skal følge barn på fritidsaktiviteter, og noen liker ikke at de er "midt i leggetiden." Det er klin umulig å finne et tidspunkt der alle kan komme. Jeg synes ikke du har en "strong case" hvis du hver gang lar være å møte på foreldremøtene fordi barna sover. Er det ikke lettere å finne barnevakt til sovende barn enn våkne barn, forresten.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 16:05   #40
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Min eldste har en lærer som tar felles foreldremøte på kveldstid. Det er unnagjort på én time og fritt for kaffeslabberas.

Alt annet skjer på dagtid. Hun sier at hun jobber fra halv åtte til nærmere haøv fem hver dag og etter dette er hun faktisk ikke tilgjengelig (medmindre det er noe meget alvorlig såklart.)

Det virker på meg som om hun både får gjort mer enn de fleste andre lærere og føler jobben sin mye mindre slitsom enn andre lærere. Jeg har stor tro på at det er smart å være litt nazi på å få ting tidligere og inn i arbeidstiden til lærerne. Foreldresamtaler for eksempel - hun klarer å få hele klassen inn i sin kontortid når hun først fikk frem at hun aktet å være firkantet på dette. (Jeg vet at hun har gjort unntak for én elev hvor det ikke fantes mulighet. Men ellers klarte hele klassen å tilpasse seg.)

Så det er nok noe i at det passer dårlig uansett - så man kan da like gjerne ta det tidlig synes jeg.

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no