|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDette synes jeg ikke noe om nei, er det virkelig lov?
![]() |
#2 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettOg hvordan kan det ha seg at noen er registrert med fødselsdato, mens andre ikke (selv om det står hvilke stjernetegn de er)...?
![]() |
#3 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettLikte ikke dette noe særlig, men de har ikke fått med seg at vi har flytta da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettLiker det ikke, med tanke på identitetstyveri osv. Håper de må stenge da jeg ikke kan se behovet for en slik side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHelt sykt! Kom opp flere debattinnlegg på nettet som jeg visstnok skal være forfatter av....Er noen flere som heter det samme som meg, så litt misvisende at det er linket til debattinnlegg med samme navn som mitt... Syns det var litt ekkelt jeg.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg fikk ingen treff på meg selv, bare på min navnesøster.
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDet går ikke an å fjerne alt.
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
Du må søke på deg selv og så gå inn på feltet der det står "bygg profilen din".
![]() |
#12 |
This is normal!
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
![]() |
![]() |
#14 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg får gudskjelov opp både feil etternavn og feil addresse, og hvor jeg jobber har de ikke fått med seg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettMannen min bor i Oslo viser det seg....Alt man lærer.
![]() |
#18 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettPsst; det var Urt som sa det lengre oppe først, Knerten.
![]() |
#20 |
Hertuginne
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg gidder ikke fikse på en ting så lenge den kun gir feilaktige opplysninger. Det kan den jo bare få lov til å gjøre.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|