|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hjelp! Hva gjør jeg? Haster?Ikke sett maten og drikken i baljen, nei. Katter er renslige dyr, og gjør ikke fra seg i umiddelbar nærhet av der de spiser. Baljen i ett hjørne og maten i motsatt hjørne dersom du skal ha håp om at den skal gjøre fra seg der du har tenkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Hva gjør jeg? Haster?Så snill du er som tok inn pusen. Jeg tror neppe den vil ut i natt, den er sikkert kjempeglad for å ha kommet inn i varmen.
![]() |
#23 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Hva gjør jeg? Haster?Da kan jeg rapportere at pusen fikk komme hjem i natt.
![]() |
![]() |
#24 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Hjelp! Hva gjør jeg? Haster?Gi katten til omplasering hvis nabo gutten ikke sjerper seg, er desverre lite politiet kan gjøre. Gi han en advarsel og hjelper ikke det så er det mange andre bedre hjem for en katt, hos folk som bryr seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
er her
|
![]() Sv: Hjelp! Hva gjør jeg? Haster?Så bra at han fikk komme inn. Katter klarer å holde seg ganske lenge om de må, de er renslige og bruker å si fra om de må ut å gjøre fra seg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|