Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp! Hva gjør jeg? Haster?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 00:40   #21
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Hva gjør jeg? Haster?

Ikke sett maten og drikken i baljen, nei. Katter er renslige dyr, og gjør ikke fra seg i umiddelbar nærhet av der de spiser. Baljen i ett hjørne og maten i motsatt hjørne dersom du skal ha håp om at den skal gjøre fra seg der du har tenkt.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 01:08   #22
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Så snill du er som tok inn pusen. Jeg tror neppe den vil ut i natt, den er sikkert kjempeglad for å ha kommet inn i varmen.
En balje med avispapir hjelper mot avfall.

Gammel 09-01-10, 08:07   #23
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Da kan jeg rapportere at pusen fikk komme hjem i natt. Eieren kom hjem rett før jeg skulle legge meg. Men jeg tror hun trivdes her. Hun lå og malte i fanget mitt.

Gammel 09-01-10, 08:15   #24
maria78
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
maria78 er litt kul
Standard

Gi katten til omplasering hvis nabo gutten ikke sjerper seg, er desverre lite politiet kan gjøre. Gi han en advarsel og hjelper ikke det så er det mange andre bedre hjem for en katt, hos folk som bryr seg lykke til og flott insats ;=)

maria78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 09:58   #25
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Så bra at han fikk komme inn. Katter klarer å holde seg ganske lenge om de må, de er renslige og bruker å si fra om de må ut å gjøre fra seg.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.