Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kåring: FPs største nerd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 11:07   #21
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåring: FPs største nerd

Jeg har excelark til det meste. Jeg alfabetiserer alt av plater og bøker. Jeg har garn sortert etter kvalitet og farge. It makes me happy.

Gammel 29-01-10, 11:09   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innser at jeg mangler store deler av nerdegenet - men jeg har elefanthukommelse om ikke annet...*pussig nok fester det seg mest unyttig informasjon da*

Gammel 29-01-10, 11:16   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Ok, jeg er syk og har litt ekstra fritid. Så spytt ut. Hva gjør at du føler at du kvalifiserer for tittelen? Eller vil du kanskje nominere en annen FP-bruker?

Jeg føler at jeg kommer til kort i dette selskapet (og det er et kompliment til alle dere der ute), men here goes:

Jeg jobbet frivillig og på eget initiativ på skolebiblioteket både på barne- og ungdomsskolen. (Sorterte alfabetisk og garantert også etter Dewey-nummer.) På videregående ble jeg headhuntet til jobben.

Og du, folk som velger å gå på folkehøyskole, og faktisk gå allmenne fag der, må nok ha noe nerdete i seg.

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Veldig fin kåring.

Jeg er nok (dessverre?) mer rar enn nerdete. Forresten: På den forrige arbeidsplassen min var alle overbevist om at hjernen min var organisert som et excel-skjema. Det må jo gi meg en plassering blant de 30 beste eller noe sånt.

Jeg var nerdete, men så har jeg mistet det et eller annet sted på veien. Men jeg er fremdeles glad i lister, system og dingser da. Og tall.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Toffen er den mest ekstreme nerden her inne. Det er ingen tvil. Tror jeg.

Toffen var den første jeg tenkte på da jeg så denne tråden.

Gammel 29-01-10, 11:16   #24
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg begynner å angre på hele tråden. :allergisk mot excel:

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:17   #25
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og du, folk som velger å gå på folkehøyskole, og faktisk gå allmenne fag der, må nok ha noe nerdete i seg.

Som femtenåring.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:18   #26
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg begynner å angre på hele tråden. :allergisk mot excel:

Toffen er sjefskandidat uten at jeg aner om hun engang bruker regneark. Det er dermed håp. :datapunkt:

Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:19   #27
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg synes vel exelorganisering av altmulig er mer i kategorien "ryddemani" enn i kategorien "nerd"?

Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:19   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, å sortere ting gjør en ikke automatisk til nerd syns jeg. Bare litt koko. Jeg syns det er mere nerdete å være helt utrolig opptatt av et tema, slik at man kan ekstremt mye mer enn gjennomsnittet og ikke greier å skjule entusiasmen sin for det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:19   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men altså, å sortere ting gjør en ikke automatisk til nerd syns jeg. Bare litt koko. Jeg syns det er mere nerdete å være helt utrolig opptatt av et tema, slik at man kan ekstremt mye mer enn gjennomsnittet og ikke greier å skjule entusiasmen sin for det.

Jeg leser her: Toffen.

Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:21   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er over gjennomsnittet opptatt av rare/underlige/gale menn. Og jeg klarer ikke for mitt bare liv å skjule min entusiasme.
Jeg er nok litt nerd likevel.

Gammel 29-01-10, 11:22   #31
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker sår og drømmen er å jobbe med det på heltid. Sengelektyre er gjerne "the foot in diabetes" på sommerferie. Dessverre er det ikke alle som setter pris på bildene i bøkene mine om jeg leser f.eks på offentlig transport.

Gammel 29-01-10, 11:22   #32
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg synes vel exelorganisering av altmulig er mer i kategorien "ryddemani" enn i kategorien "nerd"?

Det synes jeg også.

Gammel 29-01-10, 11:58   #33
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Off topic, men jeg må bare si at det var en tid i livet mitt (type barneskole-videregående) - at det å bli kalt nerd, slett ikke ble ansett som noe kult

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:02   #34
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

LiKa: velkommen til FP. Her er nerd et kjæleord, en honnør og noe som betyr respekt.

Gammel 29-01-10, 12:05   #35
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

LiKa: velkommen til FP. Her er nerd et kjæleord, en honnør og noe som betyr respekt.

Har skjønt dette
Derfor jeg bare måtte legge inn den kommentaren

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:09   #36
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Enig. Jeg er veldig nerdete, men skifter litt hva jeg nerder på, Toffen er mer nerdete på ett tema og det er ekstranerdepoeng.

Gammel 29-01-10, 12:09   #37
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri brukt et Exelark, tror jeg og er vel generelt veldig lite nerdete. Jeg lagde en gang en liste på PC-en (i et word-dokument) over hvem jeg måtte sende julekort til, men det holder vel ikke i det hele tatt i denne forsamlingen her?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:10   #38
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Innser at jeg mangler store deler av nerdegenet - men jeg har elefanthukommelse om ikke annet...*pussig nok fester det seg mest unyttig informasjon da*

You and me!

Jeg har veldig få nerdete egenskaper tror jeg?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:15   #39
Left
Passiv

Standard

Litt nerdete kan jeg vel være, men jeg veksler på hva jeg nerder med - men når jeg har interessert meg for et tema, så klarer jeg ikke å tenke på noe annet før det går over, og jeg sklir over i neste tema. Eller - kanskje jeg vare er ensporet

Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:16   #40
Slettet bruker
Passiv

Standard

m^2 har forresten et yrke som automatisk burde kvalifisere til nerdestatus.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.