|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: Rygge på speil eller vri nakken? | |||
| Bruker oftest speil. |
|
67 | 41,36% |
| Kikker som regel bakover. |
|
32 | 19,75% |
| Begge deler like mye. |
|
62 | 38,27% |
| Dustepoll! |
|
1 | 0,62% |
| Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?
Jeg og.
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?
Enig. Veien til hytta vår er så smal at om to biler møtes så må den ene rygge tilbake til møteplass, og det skjer rett som det er at folk ikke greier å rygge 40 meter uten å kjøre ut av veien. Ærlig talt, om man ikke behersker dette så burde man faktisk ikke kjøre rundt, man er ikke kompetent sjåfør.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Jeg bruker begge deler like mye.
|
|
|
#4 |
|
Viser tenner
|
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Det kommer helt an på hvor jeg rygger, hvor langt jeg skal rygge osv. Jeg er altså i stand til å rygge på begge måter.
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Begge deler, enten hver for seg eller sammen, alt ettersom hva/hvor det er jeg rygger.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Begge deler. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Presisjonsrygging: Bruker både speil og bakrute/sideruter.
|
|
|
#9 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Kommer veldig an på hvor jeg rygger (fra), hvor langt eller hvor presist jeg skal, om jeg har henger på, hvor mye/lite lys det er og i det hele tatt en rekke faktorer.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Mest speil, og titter litt i tillegg.
|
|
|
#11 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Speil. Ser ikke en dritt ut bakruta :P
|
|
|
|
#12 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Før rygget jeg mest ved å se ut bakruta. Nå har jeg bil med ryggekamera, og rygger utelukkende ved på se i speil og displayet i bilen.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Må være særdeles sjeldent jeg snur meg bak for å se. Bruker speilene - sidespeilene og det i midten, men normalt sett sidespeilene i all hovedsak. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Speil. Ser egentlig ingenting bakover i bilen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Hvorfor står det ikke "åpner døra og kikker bakover, øener halve overkropen ut og rygger"?
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Bruker BARE speil
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Rygger over "lengre" perioder med å snu hodet (føler jeg har bedre kontroll om det kommer noen da), men "presisjonsrygger" med speil. Jeg er også en rakker på å rygge.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?Litt avhengig av situasjonen, men jeg bruker nok begge. Her i Florida må man snu seg om og også ha armen på/bak det andre setet. Det var viktig å huske når man kjørte opp. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|