|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?
Der det står "Se på leverte og mottatte skjema
![]() |
#22 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så rart. Hos meg kan jeg klikke på "Tilsendt selvangivelse" i neste bilde, og da får jeg den opp. Det står under "Du har ikke levert selvangivelsen din i år." Under flik A, "Årets skjema".
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
Hos meg står det bare: "Du har ikke levert selvangivelsen din i år (på Internett)."
![]() |
#24 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Gå på fanen "motatt" på Altinn. Der står den hele og fulle sannhet om hvordan ståa er. For mitt vedkommende ble det et ganske så nedslående resultat, dog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Er det på skatteetaten.no eller på altinn.no du leitar?
![]() |
#26 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg har ikke sjekket på nett enda jeg, får ta en titt. Men har ikke fått noe i posten neda nei?
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg kan si det mange ganger, hvis det blir mer sant av den grunn: Jeg har ikke fått noe under "mottatt".
![]() |
#28 |
lakenskrekk
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg kan sende deg min? :edel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Jepp, dette fikk vi beskjed om i fjor.
![]() |
#31 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg har heller ikke fått noe. Tenåringene mine og mannen min fikk igår, men ikke jeg... prøvde å gå inn på MinId, men kom ikke inn der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Sogn og Fjordane
![]() |
Akkurat sånn er det her også. Og jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn av nysgjerrighet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
oppbevares tørt
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg får heller ikke sett beregningene ennå.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg har akkurat fått SMS om at jeg har fått. Ingenting i postkassen ennå.
![]() |
#36 |
villende
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Har du gått inn på den fanen til venstre som heter "alle dokumenter"? Der ligger i alle fall min selvangivelse for 2009 som det øverste dokumentet. Med en gang jeg logger inn kommer jeg rett inn i arbeidssiden, og der ligger bare endringsskjemaet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ekstremt trøtt
|
Jeg har fått beregninga selv om mannen er selvstendig. Jeg lurer litt på hvorfor jeg har fått det.
![]() |
#39 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg har fått i posten. Men til gjengjeld så kommer jeg ikke inn i Altinn nå ..
![]() |
#40 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Regner med det er fullt trøkk på altinns sider nå, så det er vel ikke noe poeng å forsøke å logge seg inn mer i dag.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|