|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Tenker nok at det blir en pen shorte og en pen sort bukse. Han er 11 1/2 år. Ingen av oss har noen gang hatt bunad men jeg ønsker meg veldig.
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Yngste skal ha bunad, mellomste passer nok ikke bunaden mer, så da blir det dress i alle tilfeller. Tenåringen er i mellomåret og er uten bunad i år. Hun er lang som bare det og det finnes ikke jentebuander i kista som passer. Neste år er hun konfirmant i ny bunad. Tenåringen kan få kjøpe seg skjørt eller kjole og pene sko og jakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?
Sånn blir det her også. Jeg skal selv ha bunad. Eldstedatter på snart 8 har fått innvilget en bunadspause, hun syns pene kjoler er finere enn bunad. Syns det er viktigere at hun føler seg fin enn at jeg syns hun er fin. (Jeg syns hun er fin i kjole også da, men bunad er min nummer en!)
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Eldste på 14 kjører nok olabukse og skjorte eller annet som passer over gipsen. (Benbrudd og gips til lysken.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Jeg har pleid å bruke by-torinn festdrakt de siste åra. Nå er største i str 98 - så den er for liten til storebror. Om han vil ha ny eller om han vil ha på seg noen av finklærne han allerede har (han har nemlig veldig mye fint takket være en shoppinggal mamma - som selger videre
![]() |
#8 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Å, nå kom jeg på dinosaur-vesten! Den skal selvsagt Hassel ha på seg. Den kommer til å bli veldig fin med is på. (Dinoene må jo også få is, regner jeg med).
![]() |
#10 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Storebror skal ha enten bunad eller dress, han har ikke bestemt seg hva han helst vil ha enda. Lillejenta ender vel med en kjole tenker jeg. Jeg vet ikke hva jeg skal ha selv, usikker på om jeg får på meg bunaden min. Mannen skal ha bunad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Audacious
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Begge har Gudbrandsdalsbunader, men jeg bør se over Plutten sin, sjekke hvilke deler som passer sammen i år osv. Og så er sko alltid vanskelig - nye bunadsko har en tendens til å gnage/kjippe, joggesko ser ikke så pent ut.
![]() |
#12 |
Fjellpiper
|
Acsa: Ta en titt på skoleuniformsskoene de selger her når du kommer over. De har masse pene svarte sko, også joggesko som er helt ensfargede og ser fine ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?W har dress, og vil sikkert ha på seg den.
![]() |
#14 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Det har jeg ikke tenkt så mye på, men siden jeg har surret meg inn i denne tråden kan jeg fortelle at vi har noen bunader som Propellen har arvet fra fetterene sine, skal nok ha på en av de.
![]() |
#15 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?HARDANGERBUNAD! Den vakreste av alle!
![]() |
#16 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Poden har ein festdrakt han fekk til 1-årsdagen sin. Den er nok passe i år også. Starta som bukse, og no er det nikkers.
![]() |
#17 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Vinterdress
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 05-04-10 kl 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Tja
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Da minnet meg på at eg må legga ned og ut to Hardangerbunader.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|