|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funn
Jeg har veldig gode minner fra "Jan og Julia flytter", som jeg hadde da jeg var liten. Den finnes nok hjemme hos pappa fremdeles. Ellers har vi fått tak i den samme som du har bilde av der og storebror likte den godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnI dag er jeg fornøyd
![]() |
#23 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnTre loppiser i dag. Vi har kjøpt barnebøker, en ramme, en dukke, en teletubbi, tre småbiler, en legobåt, en teakskål, en retro skål, et lekehus til hagen, sandaler til lillesøster, ubrukte skinnstøvletter til lillesøster bruker 27, nydelige mørkerøde kinasko til lillesøster bruker størrelse 26, ridderrustning til storebror, en retro vinterdress til dukken (som jeg et øyeblikk lurte på om kom til å passe neste vinter også |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnJeg var en kjapp tur på skolen ved siden av oss og fikk kjøpt småbiler, nydelig lilla regnkåpe til lillesøs blir større, barnebøker, en lekepc som storebror allerede elsker og et lite bord. Jeg kjøpte jo bord forrige helg også, men syntes det ble for ille å male et teakbord (skal bli tegnebord til barna) så det får jeg prøve å selge.
![]() |
#25 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
nei, hvorfor det?
![]() |
#26 |
Drømmer
|
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnJeg kjøpte dette skapet på loppis i helgen, kostet meg 200 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnPuss til du får en nær jevn overflate og at det ikke er evt. maling/lakk som flasser.
![]() |
#29 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Ser sånn ut
![]() |
#31 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnÅhh - jeg gleder meg til å raide loppemarkeder for gamle møbler jeg kan pusse opp i høst
![]() |
#32 |
--
|
Jeg pusset ned og malte et slik skap i sommer, lyseblått med Shipolin-maling. Jeg synes det ble utrolig kult! Det var ganske pent fra før av, men pusset det godt ned, så det ble passe jevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
--
|
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnSkal på loppemarked neste lørdag, gleder meg! http://www.mosskunstlop.com/28703242 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Einsam
|
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnEn av skapene jeg kjøpte på bruktmarked i våres. Det var en del stygge merker i det, derfor ble det pusset, sparklet og malt. Fronten er faktisk sprøytemalt, og det ble skikkelig bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnEh, sikkert dumt spørsmål, men når det feks. står her:
![]() |
#38 |
--
|
11. ja: http://www.julebygda.com/doc//2010_L...0Julebygda.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnFlottings, tusen takk! Det er dagen etter at jeg har fått lønn, GJETT om jeg skal dit! Er på jakt etter møbler i litt retrostil, og lysekrone osv. Skal pimpe rekkehuset opp skikkelig.
![]() |
#40 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funnMå bare følge med å kanskje få noen tips |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|