Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 23:08   #21
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppistråd 2010, legg ut bilder av dine funn

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Var derfor jeg måtte kjøpe den, husket også den fra barndommen.
Jeg fant to, men den ene var så ødelagt at jeg ikke kjøpte den.

Jeg har veldig gode minner fra "Jan og Julia flytter", som jeg hadde da jeg var liten. Den finnes nok hjemme hos pappa fremdeles. Ellers har vi fått tak i den samme som du har bilde av der og storebror likte den godt.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 14:57   #22
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

I dag er jeg fornøyd
6 sølvgaffler, salt og pepperbøsse på fat og noen snapsglass i sølv som jeg skal bruke til vaser eller noe annet festlig.

Gammel 24-04-10, 15:27   #23
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Tre loppiser i dag. Vi har kjøpt barnebøker, en ramme, en dukke, en teletubbi, tre småbiler, en legobåt, en teakskål, en retro skål, et lekehus til hagen, sandaler til lillesøster, ubrukte skinnstøvletter til lillesøster bruker 27, nydelige mørkerøde kinasko til lillesøster bruker størrelse 26, ridderrustning til storebror, en retro vinterdress til dukken (som jeg et øyeblikk lurte på om kom til å passe neste vinter også ) og fire (!) stappfulle bæreposer med bøker (historie, skjønnlitterært, sci-fi, fantasy etc) til mannen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 16:40   #24
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var en kjapp tur på skolen ved siden av oss og fikk kjøpt småbiler, nydelig lilla regnkåpe til lillesøs blir større, barnebøker, en lekepc som storebror allerede elsker og et lite bord. Jeg kjøpte jo bord forrige helg også, men syntes det ble for ille å male et teakbord (skal bli tegnebord til barna) så det får jeg prøve å selge.

Gammel 30-04-10, 11:48   #25
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg var en kjapp tur på skolen ved siden av oss og fikk kjøpt småbiler, nydelig lilla regnkåpe til lillesøs blir større, barnebøker, en lekepc som storebror allerede elsker og et lite bord. Jeg kjøpte jo bord forrige helg også, men syntes det ble for ille å male et teakbord (skal bli tegnebord til barna) så det får jeg prøve å selge.

nei, hvorfor det?

Gammel 31-08-10, 12:16   #26
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte dette skapet på loppis i helgen, kostet meg 200 kr.
Har begyt å pusse det ned som dere ser på bildet. Det skal bli hvitt tilslutt.
Hvor mye må jeg pusse det ned ?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 12:27   #27
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Puss til du får en nær jevn overflate og at det ikke er evt. maling/lakk som flasser.

Jeg holder på å pusse opp et møbel av samme slag og jeg har grunnet nå, med såkalt heftgrunning og skal male over med en litt mer glansfull maling. Har hele tiden tenkt hvitt, men jeg leker med tanken om lilla ... vi får se, jeg skal male det ferdig til helgen har jeg planlagt, det har stått lenge nok nå!

Gammel 31-08-10, 12:43   #28
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Har loppissesongen begynt igjen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 14:36   #29
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Har loppissesongen begynt igjen?

Ser sånn ut
http://loppemarked.info/loppemarkede...id=loppemarked

Gammel 04-09-10, 20:43   #30
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte krakk på loppis forrige helg, har malt beina, og trukket opp et sprukket skinntrekk..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 20:46   #31
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Åhh - jeg gleder meg til å raide loppemarkeder for gamle møbler jeg kan pusse opp i høst Følger med på funnene deres.

Maxine - den stolen ble utrolig lekker!

Jeg har hatt *dilla* på gamle strykebrett med brett av tre, trekker de om og de blir som nye Så jeg håper jeg finner noen i år også.
*virkelig HATER nymotens strykebrett av stål*

Gammel 04-09-10, 20:48   #32
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg kjøpte dette skapet på loppis i helgen, kostet meg 200 kr.
Har begyt å pusse det ned som dere ser på bildet. Det skal bli hvitt tilslutt.
Hvor mye må jeg pusse det ned ?

Jeg pusset ned og malte et slik skap i sommer, lyseblått med Shipolin-maling. Jeg synes det ble utrolig kult! Det var ganske pent fra før av, men pusset det godt ned, så det ble passe jevnt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 20:51   #33
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Kjøpte krakk på loppis forrige helg, har malt beina, og trukket opp et sprukket skinntrekk..

Så kult!

Gammel 04-09-10, 20:52   #34
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Skal på loppemarked neste lørdag, gleder meg! http://www.mosskunstlop.com/28703242

Gammel 04-09-10, 20:55   #35
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg er snart ferdig med skapet, fytti for en jobb.
Det har blitt mange strøk med maling.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 09:13   #36
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En av skapene jeg kjøpte på bruktmarked i våres. Det var en del stygge merker i det, derfor ble det pusset, sparklet og malt. Fronten er faktisk sprøytemalt, og det ble skikkelig bra!

(Og lykta på toppen skal henges i taket, bare jeg husker å kjøpe noe å henge den opp i...)

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 17:16   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, sikkert dumt spørsmål, men når det feks. står her:

Vi tar imot lopper i perioden fra den:
15.08.2010 til den: 10.09.2010
Innleveringen gjelder for arrangementet
som slutter den: 11.09

Betyr det da at selve loppemarkedet er den 11.09? Det står ingen eksakt dato utenom dette, ikke noe klokkeslett heller, og det er ååårevis siden jeg var på loppemarked sist. *dum*

Gammel 05-09-10, 17:24   #38
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Eh, sikkert dumt spørsmål, men når det feks. står her:

Vi tar imot lopper i perioden fra den:
15.08.2010 til den: 10.09.2010
Innleveringen gjelder for arrangementet
som slutter den: 11.09

Betyr det da at selve loppemarkedet er den 11.09? Det står ingen eksakt dato utenom dette, ikke noe klokkeslett heller, og det er ååårevis siden jeg var på loppemarked sist. *dum*

11. ja: http://www.julebygda.com/doc//2010_L...0Julebygda.pdf

Gammel 05-09-10, 17:26   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flottings, tusen takk! Det er dagen etter at jeg har fått lønn, GJETT om jeg skal dit! Er på jakt etter møbler i litt retrostil, og lysekrone osv. Skal pimpe rekkehuset opp skikkelig.

Gammel 05-09-10, 18:59   #40
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Må bare følge med å kanskje få noen tips

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.