|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GammelmannsgodisJeg liker verken After eight, kamferdrops eller Opera mints. Enig i at godteri med mintsmak er litt sånn gammelmannsgodis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Live and let live
|
![]() Sv: Gammelmannsgodis
Fra bestemor/far da tenker jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: GammelmannsgodisNam, her er det jo bare digg! Gi meg gjerne Lohengrin, After Eight, Opera mints og Bassetts original! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: GammelmannsgodisAfter Eight smaker, som alt annet av mintprodukter, py!
![]() |
#30 |
Javel
|
![]() Sv: GammelmannsgodisOg jeg elsker After Eight, så jeg må være skikkelig gammel. Det samme gjør datteren min, og hun er i grunnen kjempekresen når det gjelder godteri.
![]() |
#31 |
intro
|
![]() Sv: GammelmannsgodisEn liten digresjon - dere som elsker After Eight: Liker dere også de runde, svenske sjokoladene med sølvpapir - Mintkaka? Jeg hadde fullstendig dilla på disse i mange år, og en av de fineste kjærlighetsgavene jeg noen gang har fått, er en hel eske med slike.
![]() |
![]() |
#32 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: GammelmannsgodisJeg elsker After Eight. Hey, det er jo sjokolade, ikke sant?
![]() |
![]() |
#33 |
Like blid!
![]() Sv: GammelmannsgodisJeg liker både After Eight, Lohengrin, Twist og kamferdrops! Er visst liksom litt gammeldags
![]() |
![]() |
#35 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: GammelmannsgodisAfter Eight er ikke godt. Mokkabønner, der i mot. *vann i munnen* |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GammelmannsgodisJeg er ikke sånn overvettes glad i mintsjokolade, men det går ned når nøden er nærmest. Mokkabønner er gammelmannsgodis, ja, men her i huset er vi ikke så ungdommelige, så det kjøper vi ofte. Vi kaller det møkkabønner, og så fniser vi, så vi er i alle fall barnslige når vi er gamle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Stadig underveis
![]() Sv: GammelmannsgodisDet er noen biter i bridgeblanding som er kjempegode. Det er kortspillgodteriet vårt |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: GammelmannsgodisAfter Eight er Nestlè, så det kjøper jeg uansett ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|