|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Varmblodig eller ei? | |||
Jeg fryser sjelden- men huden min er kald |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 15,45% |
Jeg fryser sjelden og huden min er varm |
33 | 26,83% |
Jeg fryser ofte- men huden min er varm |
11 | 8,94% |
Jeg er en skikkelig frossenpinn - både inni og utenpå. |
59 | 47,97% |
Dustepoll |
1 | 0,81% |
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg er en skikkelig frossenpinn, og særlig hender og føtter er bestandig iskalde. Likevel synes jeg det er mye mer ubehagelig med høye sommertemperaturer.
![]() |
![]() |
#2 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg fryser mye og er ofte kald. Huden er også kald, spesielt føtter og hender.
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg er en skikkelig frossenpinn - både inni og utenpå.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg er langt oftere varm enn kald og er ganske så varmblodig av meg, men når det er sagt så kan jeg tidvis være en skikkelig frossapinn også.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Frossenpinn!
![]() |
#6 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg er kaldblodig, har ikke høyere kroppetemp. enn 35 grader. Omgivelsene virker alltid varmere for meg enn andre. Tror jeg har frøset en gang i mitt liv.
![]() |
#8 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg er en skikkelig frossenpinn med kuldefølelse langt inn i sjelen. Svært ofte.
![]() |
#9 |
awesom
|
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg er ganske varm. Så lenge jeg ikke fryser på ørene eller på føtterne så holder jeg godt på varmen.
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg er en skikkelig frossenpinn.
![]() |
#11 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Ifølge mannen (jeg måtte spørre) er jeg varmblodig. Men jeg kler godt på meg utendørs for det, for jeg har frosset min andel i ufornuftige klær. Snuppa ser ut til å ha arvet meg, for hun er stort sett god og varm uansett, mens mannen er en frossenpinn, og helst vil ha over 20 grader i soveromstemperatur. Der har jeg lagt ned veto.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg er en skikkelig frossenpinn - både inni og utenpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg er en frossenpinn og fryser ofte - bor nok dessverre i feil land! Svetter også veldig lite i forhold til reten av familien, kan fint løpe en times tid uten å bli særlig svett tiltross for høy snittpuls underveis. Jeg antar at frossenheten til en viss grad er forårsaket av veldig lite kroppsfett, jeg var varmere før da jeg hadde noen kilo mer polstring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg fryser ofte på dagtid, på jobben. Da er hendene mine iskalde og pasientene skvetter mellom veggene når jeg tar på dem
![]() |
#17 |
can-jur
|
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg hater varme. Stilongsen kommer ikke på før det er kaldere enn 25 minus.
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Tror jeg er nesten den eneste på jobb som ikke vasser rundt i pasientskjorte utenpå uniformen. Jeg fryser nesten aldri. Det har kanskje skjedd på en nattevakt en gang, men da er jeg ekstremt trøtt. Da kan jeg fryse litt. |
![]() |
![]() |
#20 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du varm- eller kaldblodig?Jeg har lavt stoffskifte, og i mange år hadde jeg veldig lav kroppstemperatur. Nå er jeg mye bedre og føler meg bedre, så problemet er heller at jeg får plutselige hetetokter, så blir jeg litt småfrøsen etterpå.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|