|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli uvenner med noenNei, jeg har aldri blitt uvenner med noen i voksen alder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Å bli uvenner med noenVoksen og voksen.
![]() |
#24 |
guru advisor
|
![]() Sv: Å bli uvenner med noen
Sier meg helt enig i dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli uvenner med noenEtter å ha blitt kalt en hel del mindre pene ting samt beskyldt for å "prøve å ødelegge for henne" med mer kuttet jeg ut en venninne for noen mnd siden. Det smalt som lyn fra klar himmel en lørdagskveld hjemme hos oss; jeg sa meg uenig med henne i en fillesak og plutselig klikket det for dama. Hun ble faktisk så hysterisk at vi måtte be henne og samboeren hennes om å gå..! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Off the map.
|
![]() Sv: Å bli uvenner med noenjeg har en uvenn, men det er ikke så utrolig dramatisk. Vi har egentlig aldri vært venner, vi bare ble uvenner med det samme. Det er en jeg konsekvent ikke hilser på når jeg møter ham - selv om jeg vet at han vet at jeg har sett ham.
![]() |
#27 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Å bli uvenner med noenJeg har "sagt opp" to vennskap fordi de "åt meg opp". Dette er over ti år siden. Det var nok litt psykiatri og sjalusi inne i bildet fra deres side. Nå er jeg mye mer vâr på hvem jeg i det hele blir venner med.
![]() |
#28 |
nuftig
Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Å bli uvenner med noenJeg "mistet" en av mine beste venninner for et par år siden pga en episode med barna våre. Vi omgås nå kun i vennegjeng-sammenhenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Å bli uvenner med noenJeg bodde sammen med en god venninne. Det var tidsbestemt da vi flyttet sammen, og det var bra. Dermed kunne vi avvikle vennskapet uten en eneste krangel. Jeg har ikke snakket med henne siden jeg lukket døra til leiligheten jeg hadde vasket ut av helt mutters alene og hun stod i gangen klar til å begynne å pakke sakene sine.
![]() |
![]() |
#30 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Jeg blir veldig nysgjerrig altså, hva i alle dager kan voksne venner finne på rundt barn som er så ille at man ikke kan stole på dem? :klarer ikke helt å forestille meg det:
![]() |
#31 |
Epikur
|
![]() Sv: Å bli uvenner med noenJeg ble uvenner med ei, som jeg senere ble på talefot med igjen og vi omgås litt, men vi blir nok aldri "der" igjen. Det var egentlig bare en misforståelse eller veldig ulike forventinger til hvordan noe skulle være som lå til grunn, men vi greide ikke å skvære opp ordentlig i det. Det var en litt uvant opplevelse for meg, for jeg pleier alltid å kunne fikse opp i ting, men det må to til for tango.
![]() |
#32 |
Mother of Dragons
|
Jeg er enig og det er sånn det er for meg også. Men samtidig så er det litt besnærende tanken på å ha en Harry-Potter-type fiende, jeg mangler en Draco Malfoy i livet. En som man blir veldig raskt sint på og som man myser fiendtlig til om man møtes i en bokhandel. Jeg synes det virker litt artig.
![]() |
#33 |
Borte
|
![]() Sv: Å bli uvenner med noenJeg har ikke vært uvenner med noen siden jeg var 10 tror jeg. Det er veldig fremmed for meg å krangle med andre voksne. At jeg har mindre kontakt med tidligere venner ser jeg som en naturlig del av livet.
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
Det hadde vært gøy!
![]() |
#35 |
flisespikker
|
![]() Sv: Å bli uvenner med noen"People don't have arch-enemies."
![]() |
#36 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Mother of Dragons
|
Ja, nettopp. Det blir jo ikke det samme. Og om man skulle hatt en sånn super-villain-enemy så må det jo på en måte være litt samme type person som en selv, og som er helt med på det. Det må være litt sånn tilfeldig at man endte opp som fiender og ikke som venner, som at man havnet i forskjellig hus på Hogwarts eller er Montague istedet for Capulet.
![]() |
#38 |
Mother of Dragons
|
O! Kult sitat? TV-serie jeg bør få med meg? Hvor er imdb-linken?
![]() |
#40 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
http://www.imdb.com/title/tt1475582/ |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |