|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpSå komplett fremmed tankegang i forhold til norske valg.
#3 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Donald Trump
USA er gammeldags på så mange måter. Jeg kan neste ikke skjønne at jeg bodde der i 8 år og holdt på å bli der......
#5 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpDagens fra min amerikanske Trump-tilhenger FB-venn:
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Donald TrumpNRK sin dekning av valget synes jeg blir litt for mye anti-Trump for en kanal som skal opprettholde innrykk av en viss nøytralitet. Jeg synes også det er mye mer opphausing av muligheten for uro/opptøyer enn amerikanske medier jeg følger.
![]() |
#7 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpSjarmerende med en kandidat som krever at man slutter å telle i stater der han så vist leder, men hyler om at man må telle hver eneste stemme i stater han ligger under i.
#9 |
This is normal!
|
Nei, det er sant. Jeg har sett på NRK først i kveld og begynner å bli grundig lei USA-ekspertene.
![]() |
#11 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Donald TrumpJeg forholder meg faktisk bare til dere. |
![]() |
![]() |
#12 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg er mer fortvila i år enn i 2016. Dengang kunne man skylde på dårlig oppslutning og mange proteststemmer. I år er det den største valgoppslutningen på 120 år, og de visste hva slags mann det er. Likevel har flere folk stemt på Trump enn i 2016.
#15 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJa Fox. Jeg har nettsiden til Fox. Den er veldig informativ mht tall.
#16 |
|
![]() Sv: Donald TrumpDenne er utmerket, og så kan man se litt live i ny og ne når man orker. |
![]() |
![]() |
#18 |
Shake it out!
|
Jeg ser ikke sending på Fox, jeg bruker bare nettsiden deres. Men godt spørsmål. Man kan vel se online? Må sjekkes ut.
#20 |
Shake it out!
|
Twitter ja. Jeg så nettopp en tweet som spekulerte i at Biden ikke kunne få folk til å stille opp på valgvaken fordi det var så mange Jeeps der, nye. Da måtte der være staga. Never mind at bilene ikke var like og at halve Amerika kjører rundt i dem (i alle fall i Texas der jeg bodde) og at hver eneste av disse Trump-karavanene har vært loaded med jeeps. Konspirasjoner.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|