|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#442 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpJeg forholder meg faktisk bare til dere. |
![]() |
![]() |
#443 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg er mer fortvila i år enn i 2016. Dengang kunne man skylde på dårlig oppslutning og mange proteststemmer. I år er det den største valgoppslutningen på 120 år, og de visste hva slags mann det er. Likevel har flere folk stemt på Trump enn i 2016.
#446 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJa Fox. Jeg har nettsiden til Fox. Den er veldig informativ mht tall.
#447 |
|
![]() Sv: Donald TrumpDenne er utmerket, og så kan man se litt live i ny og ne når man orker. |
![]() |
![]() |
#449 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald Trump
Jeg ser ikke sending på Fox, jeg bruker bare nettsiden deres. Men godt spørsmål. Man kan vel se online? Må sjekkes ut.
#451 |
Panzerekstremfeminist
|
En av kommentatorene deres mente han gikk for langt under talen i natt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#452 |
Shake it out!
|
Twitter ja. Jeg så nettopp en tweet som spekulerte i at Biden ikke kunne få folk til å stille opp på valgvaken fordi det var så mange Jeeps der, nye. Da måtte der være staga. Never mind at bilene ikke var like og at halve Amerika kjører rundt i dem (i alle fall i Texas der jeg bodde) og at hver eneste av disse Trump-karavanene har vært loaded med jeeps. Konspirasjoner.
#453 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Donald TrumpNår ikke engang Fox støtter Trump (flere der har jo for så vidt vært mindre halleluja tidligere også) burde han kanskje skjønne tegninga, men dessverre tror jeg han må geleides ut.
#456 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpDer ga Fox Michigan til Biden og skriver at de bare trenger en til stat for å vinne. Så håp enda.
#457 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Donald TrumpVinner Biden noe jeg tror så vil flere republikanske politikere vende Trump ryggen. Trump er farlig, og vil aldri akseptere et tap. "Slike" personer gjør ikke det. |
![]() |
![]() |
#459 |
Shake it out!
|
Opp til flere republikanere har jo faktisk kritisert at han har gått ut og erklært seg som vinner lenge før stemmer er opptelt. Og det blir fryktelig spesielt når man forsøker å stoppe stemmetelling der man leder men skal saksøke og gå gjennom alle stemmer er man ligger under.
#460 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Donald TrumpTrump er jo ikke vant til at noen sier han i mot, og det vil få han til å tippe over. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|