Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-16, 12:15   #481
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer

At vi på grunn av graving (omlegging av rør) i gata har mistet vannet flere ganger. Nå kommer det ikke en eneste dråpe ut av springen. Forrige gang hadde vi brunt vann i flere timer. #hjemmeferie

Gammel 06-07-16, 12:49   #482
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sitte på legevakt med plutselig hoven og vond fot. Ikke tråkket over eller noe sånt.

Gammel 06-07-16, 13:03   #483
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Neida, de var borte ved 2345-tiden.

Men dæven, Ikea hadde samlet inn en haug, og vi fant vårt i dag. Fine greier, og kan slettes fra tråden.

Dvs, jeg godt erkjenne at jeg ble irritert over oss selv.

Anda er ikke aktiv  
Gammel 06-07-16, 13:23   #484
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Så bra!

Gammel 06-07-16, 13:34   #485
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Folk som skriver "nyyyyt!" I bydeform. Synest det ser så teit ut. Er det liksom norsk oversetjing av enjoy?

Gammel 06-07-16, 13:55   #486
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Men dæven, Ikea hadde samlet inn en haug, og vi fant vårt i dag. Fine greier, og kan slettes fra tråden.

Dvs, jeg godt erkjenne at jeg ble irritert over oss selv.

WOW! Så bra!

Gammel 06-07-16, 14:08   #487
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Folk som skriver "nyyyyt!" I bydeform. Synest det ser så teit ut. Er det liksom norsk oversetjing av enjoy?

Jeg kan lett skrive det. Eks bilde av bassengliv, jeg kommenterer med "nyt".

Gammel 06-07-16, 17:46   #488
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

At det er to arbeidsdager igjen til ferie, og at det da selvfølgelig kjennes ut som kroppen holder på å gå ned for telling av en kommende forkjølelse. Men igjen, jeg burde ikke bli overrasket, for dette skjer omtrent til ferien hvert år. Hrmf. Muskene i øvre del av ryggen verker, jeg gjesper i et sett, har hodepine og jeg snøvler lett når jeg snakker. Ikke gode, men gjenkjennelige tegn.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 06-07-16, 20:35   #489
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

At det er to arbeidsdager igjen til ferie, og at det da selvfølgelig kjennes ut som kroppen holder på å gå ned for telling av en kommende forkjølelse. Men igjen, jeg burde ikke bli overrasket, for dette skjer omtrent til ferien hvert år. Hrmf. Muskene i øvre del av ryggen verker, jeg gjesper i et sett, har hodepine og jeg snøvler lett når jeg snakker. Ikke gode, men gjenkjennelige tegn.

Der har du meg - tre dager før ferien. Så i dag har jeg passet sofaen og vaska klær. I morra har jeg tenkt meg på jobb igjen. Og når ferien starter skal jeg være frisk! (ignorerer glatt at ører, hals og bihuler er smått uenige).

God bedring, Luvi!

Gammel 07-07-16, 08:23   #490
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Når mannens alarm ringer en time før min, og han har på så høy lyd at han vekker hele huset. Og 5-åringen spretter opp med adrenalinkikk og munndiare ..

Mex er ikke aktiv  
Gammel 07-07-16, 08:46   #491
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når mannen har lyd for både mail og SMS og gudvethva på alle idingsene sine og de ligger på soverommet i sommerhuset alle sammen og kundene hans begynner å røre på seg kl 0645. Og han ikke står opp for å sette på lydløs.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 07-07-16, 08:59   #492
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Når mannen har lyd for både mail og SMS og gudvethva på alle idingsene sine og de ligger på soverommet i sommerhuset alle sammen og kundene hans begynner å røre på seg kl 0645. Og han ikke står opp for å sette på lydløs.

Sympati sendes, Pøblis.

Anda er ikke aktiv  
Gammel 07-07-16, 12:24   #493
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Dette hadde sansynligvis endt med at jeg hadde stått opp og kastet alle dingser ut av vinduet mens jeg hadde brølt sånn at jeg vekket absolutt alle i en mils omkrets.

:mårragretten:

Gammel 07-07-16, 16:39   #494
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, jeg har ikke tall på hvor mange morgener og netter Mannen har blitt vekket av min jobbtelefon...

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-07-16, 20:55   #495
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Dette hadde sansynligvis endt med at jeg hadde stått opp og kastet alle dingser ut av vinduet mens jeg hadde brølt sånn at jeg vekket absolutt alle i en mils omkrets.

:mårragretten:

Timar er ikke aktiv  
Gammel 07-07-16, 21:03   #496
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

At ferievikaren er like smidig som en elefant. hysj.

Han er sommervikar hos oss på 11.året(!!) og det er nok mulig at han forblir evig student.

Gammel 07-07-16, 22:29   #497
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sokker!! Overalt!! Hvorfor???

Gammel 07-07-16, 23:05   #498
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Sokker!! Overalt!! Hvorfor???

Er det hos deg de har havnet!? Jeg har nemlig bare single her i huset

Gammel 08-07-16, 21:06   #499
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fakturaer på epost!
Jeg HAR IKKE PRINTER på den pc som tar imot epost!!!!!!!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 08-07-16, 21:16   #500
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Steam og Windows 10.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.