|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Donald Trump
Hvis Biden tar Georgia, så ser det ut til å bli med så liten margin.
![]() |
#3 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpWisconsin endte under 1 %, og der har Trump bedt om omtelling. Georgia kan fort ende der også.
#4 |
Shake it out!
|
Og er det ikke noe med at den grensen varierer fra stat til stat? Uansett, Trump legger opp et løp for å si at valget er rigget og jukset med. Bare se søksmålet om de 53 stemmene. Det betyr zero, men vinner han den kan han vise til det og si «der skjedde det, det skjedde nok over alt».
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Donald TrumpNevada melder at deres resultater vil være klare kl 18 i kveld, men der er det bare snakk om 6 valgmenn, så det er ikke utslagsgivende for noen av kandidatene.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Nei, men hvis han tar Nevada trenger Biden bare å holde på Arizona for å få 270. |
![]() |
![]() |
#7 |
Make it count!
Jo, jeg tror det akkurat kan holde for Biden med Nevada hvis Arizona står seg.
#8 |
Make it count!
![]() Sv: Donald TrumpDet var litt fram og tilbake med disse enkeltvalgmennene i Maine og Nebraska, men jeg tror det ble sånn at Biden tar én i Nebraska og tre i Maine.
#10 |
biffvase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpI Georgia er vel de ikke opptalte stemmene hovedsaklig fra veldig blå distrikter; bydeler i og rundt Atlanta med stor andel afroamerikanere, så akkurat disse stemmene kan faktisk vippe Georgia over til Biden.
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
Tidligere i dag så lå det ute meldinger om at det var opprør flere steder i Arizona ettersom Biden så ut til å lede. Men nå finner jeg ingenting om dette på nettsidene til Aftenposten. Der står det nå at 86 % av stemmene i Arizona er talt opp, og at 50,5 % har stemt Biden og 48,1 % til Trump. Arizona har vært erklært blå, men dette er trukket tilbake.
![]() |
#13 |
Make it count!
![]() Sv: Donald TrumpArizona er fortsatt called av Associated Press og Fox, i hvert fall, så det er nok uenigheter om sannsynligheten her.
#14 |
biffvase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpVar det ikke noe med at det var noe feil med de matematiske modellene mtp hvor mange stemmer som stod igjen å telle? At det var flere stemmer igjen enn tidligere kalkulert?
#15 |
Make it count!
![]() Sv: Donald TrumpJo, de rapporterte først at over 96 % av stemmene var telt opp, men så «viste det seg» at det bare var 86 %. En feil fra valgdistriktet, rett og slett.
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Donald TrumpHar snakket med kompis i Minnesota. Han er Trump-tilhenger. Og jeg skjønner det, hans situasjon har faktisk blitt bedre under Trump, og han greier å overse at han er en idiotisk bølle.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg klikket meg inn på Florida, for å se, ettersom jeg kjenner litt til noen nabolag iallefall, og oppdaget at rundt Orlando, Miami og Tampa, og to andre byer, så er det blått, mens resten av Florida er mer eller mindre rødt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|