Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-07, 13:24   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men jeg har ikke "lov" til å handle før jeg skal til Oslo i februar.. så da får jeg se om jeg finner noe da

Da er alle salgsgodbitene forsvunnet ...

Gammel 11-01-07, 13:27   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Da er alle salgsgodbitene forsvunnet ...

Pføy!
Det er jo salg hele forbaska året jo!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-01-07, 12:10   #3
mimmo
Passiv

Standard

Disse var fine da.. de kunne jeg tenkt meg.. og de er på salg..
MEN jeg har kjøpestopp! Det er LilleVinkel i Oslo, sant?

Æsj, hvorfor måtte du dra fram disse da, dem har jeg også lyst på, og jeg trenger sko som gjør at jeg kommer litt opp fra bakken....

Gammel 14-01-07, 16:11   #4
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva heter den butikken på CC Vest som fører Marc Jacobs??
Så en helt nydelig penkjole på "God Morgen" TV 2 her om dagen av dette merket

nikki er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 13:21   #5
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Xian: De støvlettene var LEKRE! Det er så vittig å høre om ditt 'problem', jeg har det helt motsatt! Finner aldri støvletter som er smale nok, og sånne strømpestøvletter er jo litt ut, da...

Gammel 11-01-07, 13:25   #6
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har shoppet litt i det siste. Ikke så mye på salg.
Kjøpte meg 10 bher. Alle jeg prøvde var passe, og fine. Så da måtte jeg jo bare kjøpe.
Ny allværs jakke fra Hagløf.
2 Lee Norma.1 sort og en mørk blå.

Ikke klær er også handlet inn:
Varmepumpe, treningsappat, singstar anthem, filmen brokeback mountain og kokebok.

Er nå ute etter nye støvletter med høy hæl.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 13:32   #7
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Er nå ute etter nye støvletter med høy hæl.

Da vil jeg anbefale salget på www.lillevinkelsko.no

Har nettopp bestilt meg to par.

Frances er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 14:12   #8
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Da vil jeg anbefale salget på www.lillevinkelsko.no

Har nettopp bestilt meg to par.

De jeg likte best hadde de ikke i str 37. Men jeg vil tro det er litt vanskelig å bestille sko, spesielt med høye hæler. Er ikke så vant til å gå med det, så jeg vil foretrekke å prøve dem og se om jeg faktisk klarer å gå med dem.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 13:35   #9
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Frost: 10 BH'er? O lykke!

Gammel 11-01-07, 14:04   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse ble med meg ut av butikken i dag.Mine er riktignok i svart og vinrødt. Ellers like.

Gammel 11-01-07, 14:06   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Disse ble med meg ut av butikken i dag.Mine er riktignok i svart og vinrødt. Ellers like.

Skjønner godt at de ble med deg ut av butikken
Bianco?

Kjempefine!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 14:19   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner godt at de ble med deg ut av butikken
Bianco?

Kjempefine!

Bianco, ja. Jeg sliter litt med størrelsen der, er ofte midt mellom 38 og 39. Men disse passet!

Gammel 11-01-07, 21:46   #13
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg rakk en tur på salg mellom jobbøktene i dag.
F.eks; skinnbukse fra Part Two, olabukse fra Sass& Bide og lekker capri fra Maggie Wonka.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ny1.jpg (71,1 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg ny2.jpg (95,0 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg Ny3.jpg (71,1 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg Ny4.jpg (70,3 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg Ny6.jpg (54,2 KB, 20 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 21:47   #14
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rasket også med meg ytterjakke fra Replay og en kul singlett. Fort gjort!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ny7.jpg (74,6 KB, 28 visninger)
Filtype: jpg Ny8.jpg (61,3 KB, 35 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 21:48   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Har du vært på MAS Vimjer?? Har de mye lekkert?? Må jeg innom der i morgen??

Gammel 11-01-07, 22:47   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

F.eks; skinnbukse fra Part Two, olabukse fra Sass& Bide og lekker capri fra Maggie Wonka.

Du den derre Maggie Wonka, de skulle ikke tilfeldigvis ha en til feks??

Gammel 12-01-07, 11:23   #17
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Effektiv du Kjempefin capri. Tror jeg må en tur på Lysaker til uka, når MW har flyttesalget.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 14:12   #18
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Skjønner godt at dere fant hverandre! De var kjempelekre!

Gammel 11-01-07, 22:18   #19
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De var helt råååålekre!!
Men jeg kunne selv aldri har gått med så høye hæler. Har ikke trent nok....

Gammel 11-01-07, 14:19   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tror jeg gjør klokt i å UNNGÅ denne tråden

Guri så mange fristelser!

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.