Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-11, 20:46   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?

Jeg har fløyet tur-retur USA i mange år og satt stort sett alltid ved vindusplass, passet meg greit.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 20:48   #42
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vindu. Jeg må liksom ha veggen å støtte meg mot. Og så kan jeg ikke fordra når andre skal forbi meg i tide og utide. Da plager jeg heller andre på vei ut.

Gammel 05-01-11, 20:55   #43
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må sitte ved midtgang på venstre side, så jeg kan slenge ut mitt høyre kne, og strekke skikkelig ut.

Hadde jeg ikke hatt det dustekneet hadde jeg valgt vindu for å slippe å reise meg hver gang andre skal ut og inn, og fordi det er fint å se ut.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 20:59   #44
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vindu - vegg, slipper å flytte meg, og utsikt. Jeg er glad ungene skal ha med seg DS når vi reiser til sommeren. Forhåpentligvis blir de opptatte med filmer på flyet.

Gammel 06-01-11, 03:40   #45
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Alltid midtgang. Jeg trenger å kunne variere beinstillingen, krysse beina og slenge beina ut i midtgangen. Selv om jeg alltid ender opp påkjørt av trillevogner, da.

Så skaff deg kortere bein, da :himler med øynene:
Seriøst: Jeg har alltid med en bag e.l. som jeg kan ha beina på så jeg slipper å dingle med beina og få blodstopp og ekkel følelse.

Om få dager skal vi sette oss på flyet for en lang reise hjem (bør booke sete NÅ, hører du Kjæresten?). Neste gang drar jeg ikke før jeg har penger til business.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 04:01   #46
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Midtgang. Samme begrunnelse som andre; kunne gå på do og små turer uten å ta hensyn til andre. Hvis jeg reiser med familien, så er det det samme hvor jeg sitter, men jeg foretrekker midtgang da også.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 06:07   #47
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Hater å klatre over noen for å gå på do, og tar helst midtgangen på langtur.....

Jepp.

Gammel 06-01-11, 07:17   #48
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Midtgang. Det er fordi jeg flyr mye på do.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 07:26   #49
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Midtgang. Det er fordi jeg flyr mye på do.

Den kan leses på flere måter.

Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 07:32   #50
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vindu. Jeg må liksom ha veggen å støtte meg mot. Og så kan jeg ikke fordra når andre skal forbi meg i tide og utide. Da plager jeg heller andre på vei ut.

Aner en spinoff - liker du best å plage andre eller bli plaget?

Jeg vet ikke hva jeg ville valgt. Men da jeg fløy til USA satt jeg og mamma utenfor en fyr som ikke reiste seg opp EN eneste gang! Jeg trodde ikke det var mulig. Han drakk litt til måltidene, så han må ha hatt en helsikes blære. Han prøvde å lese noe greier, leste i 5 minutter, sov i 2 timer, leste i 5 minutter, sovnet igjen. Jeg var sikkert på do 4 ganger, og gikk et par-tre turer rundt i flyet. Jeg hadde ikke likt å plage andre med min dogåing.

Gammel 06-01-11, 07:36   #51
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Den kan leses på flere måter.

Toillsjur!

Gammel 06-01-11, 07:48   #52
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Jeg er av dem som helst foretrekker midtgang. I hvert fall så lenge det er slik at andre må reise seg for at man skal komme seg ut. Jeg er av dem som i løpet av en slik tur sikkert må en del gangker på toalettet, vil gå litt rundt osv.

Gammel 06-01-11, 08:13   #53
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Men når dere sitter ved midtgangen, blir dere veldig irritert når noen fra plassene innerst skal forbi da?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 08:14   #54
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Men når dere sitter ved midtgangen, blir dere veldig irritert når noen fra plassene innerst skal forbi da?

Nei, ikke med mindre det blir ekstremt mye av det. Jeg sover mye på fly, men jeg sovner lett, så selv om jeg skulle bli vekket, så er ikke det noe problem.

Gammel 06-01-11, 08:15   #55
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jo bare noe man må regne med tenker jeg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 09:58   #56
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Nei, eller ja innimellom. Siden det stort sett bare er mine egne unger som jeg må flytte meg for, så hender det at jeg blir litt oppgitt når fireåringen skal-bare, for ørtene gang.
Andre mennesker går det stort sett bra med, men jeg har jo lurt litt på han som ventet vi hadde fått middagen, og drikken, og tatt to bit, og så måtte på do. Litt bad timing.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:08   #57
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vindu, fordi jeg ikke liker å bli klatret over og forstyrret.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:25   #58
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Vindu.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:33   #59
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Vindu, jeg liker å være i fred, har ellers ikke lange ben, klaustrofobi eller trang til å gå mye rundt (verken i fly eller ellers).

Gammel 06-01-11, 10:37   #60
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Har lange ben, dårlig blære og rastløse ben. Midtgang.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.