|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg må innrømme at jeg er litt redd for å si hva jeg ønsker meg til mannen, for han klarer omtrent alltid å bomme likevel.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Hmmm...beste gaven...
![]() |
#43 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Både mannen og jeg er mer praktiske enn vi er romantiske. Jeg har fått fine smykker, blomster, diverse massasje/aromaterapi/hudpleie-behandlinger, restaurantmiddager etc, men de gavene jeg har blitt mest glad for har likevel vært ting som GPS, telemarkski, primus, klatretau, ting i den gata. Jeg føler også at disse gavene kommer mer fra han og er mer personlig til meg, og at de mer "romantiske" gavene er slik som han har lest at det er veldig romantisk og riktig å gi, fordi det er noe "alle" kvinner ønsker. Jeg føler at det ikke blir helt ekte fra hjertet (bortsett fra den gangen jeg fikk en time med helkroppsmassasje på et spa-senter i gave etter å ha født vår datter, for da følte han virkelig at jeg trengte og fortjente akkurat det. Og det gjorde jeg
![]() |
#44 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Mannen min er ikke spesielt glad i å handle gaver, eller finne på overraskelser (argh!) - så jeg har ikke opplevd noen store overraskelser egentlig.
![]() |
#45 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Mannen min er ikke flink når det kommer til gaver. Men da vi hadde vært gift i seks mnd kom han hjem med en lommebok i brunt skinn fra The Bridge (800kr.). Ikke så romantisk akkurat, men jeg har brukt den i 12 år nå, og den blir bare finere og finere.
![]() |
#46 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?
![]() |
#48 |
Kidding, right?
|
Fin gave - med mindre man giftet seg den første i måneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Har tro på forbedring
|
Vi har bryllupsdag den 4. - litt skralt det også
![]() |
#50 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Hm... Tror det må være et halssmykke i hvitt gull, formet som et hjerte - med innfelte diamanter. Jeg fikk det til 19-årsdagen min.
![]() |
#52 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Den fineste gaven har jeg fått av mannen min. For noen år siden hadde jeg så fryktelig lyst til å se "Bikubesong" på Det Norske Teateret, men alle forestillingene var utsolgt. Til jul fikk jeg likevel billetter - han hadde gått hver dag i to uker i lunsjen og sjekket i billettluka på teateret om de var noen uavhentede billetter. Snakker om snill mann.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|