|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoGått til arkitekt og satt i gang bygging av vinterhage og schwær garasje. Hyret noen til å overse arbeidet.
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBetalt all gjeld. Kjøpt ny bil og investert resten, sannsynligvis i boligmarkedet.
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
Kort oppsummert ja, men bytt ut oppussing med kjøp av et feriested. Jeg ville ikke sluttet å jobbe, eller gått ned i stillingsprosent. 5 mill går fort kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoNedbetaling av gjeld, oppussing av hytta, ferietur og .... nei, der var pengene oppbrukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoReise for meg, barna og foreldrene mine.
![]() |
#9 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoJeg hadde kjøpt større hus med større hage, en hytte på fjellet, en leilighet på et skisted i alpene,.....å bare 5 millioner....
nov 2008 - sep 2010 - aug 2012 Sist redigert av Philomena : 06-10-12 kl 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoVille kjøpt nytt (stooooort hus) og reist på ferie. Vips så ville de pengene vært borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDobbelpost,sorry.
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoNedbetalt all gjeld, kjøpt ny bil og nytt hus, reist på ferie og satt av en pen slump til hver av ungene. Vips, så er vel pengene borte.
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBetalt gjeld, kjøpt meg bil, kanskje hus, satt av penger til ungene, og muligens gått noe ned i stilling, det er hektisk å være alene med 2 barn.
![]() |
#16 |
Nå også i farger
Jeg tror kanskje vi ville gjort noe sånt også, når jeg tenker meg om. Vi trives her vi bor, selv om vi mangler et soverom. Hytte på fjellet hadde vært verdt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nå også i farger
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDet føles litt feil å si det, men fem mill. er virkelig ikke masse penger. Skulle vi (som har fire barn) kjøpt et stort hus (stort vil si min. fem soverom, to bad, tv-stue og gjerne et eget rom/sted i huset til hundene) hadde de fem mill. forsvunnet veldig fort. Hus koster, og de går vel ikke for å være billige her vi bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tittel og tittel....
|
Mens her jeg bor, kunne jeg vel kjøpt et par hus.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
5 mill. er faktisk skremmande lite i dag. Det høyres mykje ut, men det forsvinner raskt når ein først set i gang. For min det er det ikkje eit mål å bli heilt gjeldsfri, berre redusera til at eg har ein pen sum til overs kvar månad. No har ikkje me avskrekkande mykje gjeld, men med den føreståande oppgraderinga av huset vil den nok auka. Samtidig så er jo det ein invistering også då.
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Kommer vel an på hvilken jobb man har, om man trives. Jeg har aldri hatt en jobb jeg har elsket og følt jeg ville jobbet der selv om jeg ikke trengte det pga. lønna. Ergo vil jeg ikke, frivillig, stå opp i grålysningen, dra opp trøtte unger og sitte i rushen, for så å skynde meg ihjel hjem etter endt arbeidsdag for å rekke å hente barn som har vært i barnehage/skole fra åpningstid til stengetid og få et par skarve timer sammen med dem før de skal i seng, og så på'an igjen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|