|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenJeg har jobbet på en arbeidsplass hvor daglig leders kjærlighetsforhold og løgner rundt dette førte til ganske store frustrasjoner for oss ansatte, så jeg kan forsåvidt forstå at det kan være irriterende for andre ansatte. Det kommer jo an på hvordan ting er ellers på arbeidsplassen. Hvis to av en ganske liten gjeng plutselig, på kort varsel, skal på reise og blir borte en uke eller tre, så føltes det ganske urettferdig der og da. Ikke fordi de dro på kjærlighetsferie sammen, men fordi de fortalte så mange løgner rundt turene de dro på, både om hvor de dro, hvorfor og om de var på samme reise. (Og så var vi alltid usikre på hva vi skulle si til ektemannen henne hvis han ringte mens hun var borte på kjærlighetsferie.)
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenJeg tror ikke jeg har vært på kjærlighetsferie noen gang. Er det noe feil ved meg?
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenPå den litt mer seriøse siden: Selvfølgelig trenger det ikke være uproblematisk med slike parforhold, men i private bedrifter uten retningslinjer for det, kan man ikke si noe særlig på det. I det offentlige vil det fort kunne oppstå inhabilitet osv. knyttet til det.
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonisten
Jeg skal ta det opp i neste medarbeidersamtale at jeg synes hun og jeg skal ta en heidundranes kjærlighetsferie sammen. Meet me in Stockholm, baby!
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Østfold
![]() |
Her er vi altså inne på noe. Du har forstått hva jeg mener.
![]() |
#7 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenHvorfor ble venninnen forbanna? Synes hun det var urettferdig? Ville hun også på kjærlighetstur med sjefen? Jeg er enig i at dette ikke er i god, sosialdemokratisk ånd, altså. Urettferdig, rett og slett.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
Uten deg, Mave?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenVi skal dra bort på avdelingsseminar med 130 personer neste uke. Jeg tror jeg skal konsekvent omtale det som kjærlighetsferie, selv om det kan gjøre både mannen min og kollegaer litt nervøse.
![]() |
![]() |
#14 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenKidOki: Som ny bruker synes du kanskje dette blir bare tull og tøys. Ikke ta det personlig. Det er bare sånn det blir noen ganger. Tull og fjas. Særlig på en fredag.
![]() |
![]() |
#15 |
Nybegynner
![]() |
Thank u.
![]() |
#16 |
heimføing
|
Ohh ooohhh.... to av mine mannlige kolleger skal ha ferie samme uka. Tenk om... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tankefull
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenOm det virkelig er hold i de anklagene som skrives her ville jeg nok ringt fagorganisasjonen min å snakket med noen. Dersom det bare er snakkis hadde jeg tatt en liten prat med sjefen min å innformert om den misnøyen som er der nå, men på en skikkelig måte. Også hadde jeg bedd kollegane min om å slutte å plapre.
![]() |
#20 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenLa meg prøve å presisere litt her. Jeg var nok litt uklar.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|