|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Sv: Har du antenner?
Klart det. Jeg ser ikke helt at de to tingene har noe med hverandre å gjøre. Jeg har en drøss med eksempler på høyt utdannede folk uten antenner. Mange av dem er leger, advokater og psykologer.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
Var ikke den antenneløse damen som det ble siktet til i hovedinnlegget ganske høyt utdannet da? Det var vel kun på grunn av den andre tråden utdannelse ble dratt inn.
![]() |
#3 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lar også antennene mine bestemme, enkelte har omtrent like antenner som meg, og de kan jeg gjerne ringe etter 22.00. Mens andre kan jeg ikke tenke på å ringe en gang, fordi da blir antennene mine irr-røde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Hvor: In Town!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du antenner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Alle svikter vel litt på antennefronten fra tid til annen. Er vel ingen som er tankelesere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Har du antenner?Jeg har tenkt litt. *det kommer det sjelden noe godt ut av* Men jeg er oppvokst med den regelen at man ikke ringer etter klokken 22.00. Min farmor synes det er helt greit å ringe klokken 0800 om morgenen. Jeg synes ikke det er greit å ringe så tidlig, men jeg vet at jeg kan gjøre det til dem. Samtidig så ringer jeg ikke etter klokken 2100 til dem. Antenner er vel det man har når man tar hensyn til allmenne regler, og klarer å manøvrere rundt dem uten at andre blir støtt. Hvis man bare hadde vært helt sikker på at alle hadde de samme allmenne reglene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Har du antenner?Om man går rundt og føler at man mangler sosiale antenne så vil jeg håpe at det er naturlig å legge ned en innsats for å forandre på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du antenner?Jeg har sånn passe med antenner. Dvs at jeg tar folk på ordet, om de egentlig mener noe annet så er det ikke ofte jeg tar det. Jeg tar nemlig folk på ordet.
![]() |
#11 |
Pauset
Litt sånn er jeg og. Eller.. jeg skjønner ofte at de "egentlig" mener noe annet, men jeg mener at man må kunne si det man mener, så overser det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Stadig underveis
![]() Sv: Har du antenner?Jeg tror nok jeg analyserer litt vel mye "mellom" ordene. Jeg innbiller meg at jeg har antenner... egentlig så sensitive at de tar inn litt vel mye støy |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Har du antenner?Etter jeg fikk barn blir jeg rimelig irritert hvis noen ringer etter 21 :snerpe: Jeg er trøtt og vil ha kvelden hellig.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
Jeg synes derimot det passer mye dårligere hvis folk ringer før halv åtte, for da er det garantert at vi enten holder på å lage middag, holder på å spise middag, er i ferd med å legge poden, eller nettopp har lagt ham og puster ut et øyeblikk. Fra halv ni-tiden og frem mot midnatt er den tiden da jeg har tid og ork til å snakke i telefonen, så det er stort sett da jeg gjør det.
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Sær og kresen
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du antenner?Mener dere at dere som voksne aldri ringer til noen eter kl 22?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|