Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Din stil

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 09:24   #1
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

Ja Nooria det ligger bilde i denne tråden litt høyere opp - Det er forøvrig bare ett lite bilde av tvdelen av stuen, for vi har fått nytt digitalkamera som jeg må lære meg før jeg kan knipse løs. Skal legge det inn bilde på nytt jeg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Stue_tvdelen.jpg (131,4 KB, 46 visninger)
Gammel 15-10-06, 20:41   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Ja Nooria det ligger bilde i denne tråden litt høyere opp - Det er forøvrig bare ett lite bilde av tvdelen av stuen, for vi har fått nytt digitalkamera som jeg må lære meg før jeg kan knipse løs. Skal legge det inn bilde på nytt jeg

Åkey... så det nå... men jeg må innrømme at jeg ikke får noe særlig inntrykk av stuen din av det lille bildet.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:38   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg blir minimalistiske hjem ofte upersonlige og kalde. Jeg har selv mørke tremøbler, lune farger på gardiner og endel rødt. Kurver og potteplanter er også en del av stilen.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:40   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Disse bildene har inspirert meg i det siste:

Sist redigert av Chanett : 24-05-07 kl 06:53.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:58   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror leken er det ordet som beskriver vår stil best.

Vi har et veldig minimalistisk uttrykk i selve leiligheten, men møblene er runde og lekne i formen.

Vi har 2 Phillip Starks Miss Kitty-hengelamper midt i stuen, vi har 2 buede Cavallisofaer, betongbord og betonggasspeis med orange glassramme.

Dessuten har vi mye kunst på veggene. Altfor mye til å tilfredsstille minimalisten i meg, men vi er så glad i bildene våre. Så da får det bare være. Det er ikke et showroom, vi bor her!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:08   #6
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tror leken er det ordet som beskriver vår stil best.

Vi har et veldig minimalistisk uttrykk i selve leiligheten, men møblene er runde og lekne i formen.

Vi har 2 Phillip Starks Miss Kitty-hengelamper midt i stuen, vi har 2 buede Cavallisofaer, betongbord og betonggasspeis med orange glassramme.

Dessuten har vi mye kunst på veggene. Altfor mye til å tilfredsstille minimalisten i meg, men vi er så glad i bildene våre. Så da får det bare være. Det er ikke et showroom, vi bor her!

Høres veldig ut som stil jeg ønsker å få til! Jeg er veldig fan av miss K lampene - og lamper generelt.
Ville være veldig gøy å se noen bilder Scarlett

Gammel 15-10-06, 22:18   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Høres veldig ut som stil jeg ønsker å få til! Jeg er veldig fan av miss K lampene - og lamper generelt.
Ville være veldig gøy å se noen bilder Scarlett

Miss K het de, ja …

Bilder, ja - nevnte jeg at Brio-togsett er en del av interiøret vårt? Og biler og bøker og bamser og sånn?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 23:15   #8
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Miss K het de, ja …

Bilder, ja - nevnte jeg at Brio-togsett er en del av interiøret vårt? Og biler og bøker og bamser og sånn?

He-he jeg vet hva du mener

Gammel 15-10-06, 22:35   #9
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Jeg liker det litt personlig. Litt sånn stil vettu (duh!). Hvitt og porsenlensaktig, med en touch av brunt og gult langs kanten. Ellers i overensstemmelse med dagsformen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stilenmin.jpg (85,6 KB, 99 visninger)
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:46   #10
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av to hen, her.

Jeg liker det litt personlig. Litt sånn stil vettu (duh!). Hvitt og porsenlensaktig, med en touch av brunt og gult langs kanten. Ellers i overensstemmelse med dagsformen.

Det ser ikke sånn ut?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:25   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker det minimalistisk, men allikevel med godt med fargeklatter. I stua har vi lyse vegger, hvite hyller og grå sofaer, i tillegg til to Corbusier liggestoler. Og så har vi store fargerike malerier på veggene, pluss farger på gardiner (kun på varandadøra) og puter. Kjøkkenet er i rød høyglans og det er jeg veldig fornøyd med. Finbadet (vi har to) går også i hvitt og grått.

Her er et par bilder som har inspirert meg i det siste:

Mica, stua di er jo blitt SÅÅ lekker. Tror jeg må ta meg en tur på besøk til deg en kveld altså! Og lampa da!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:08   #12
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg liker det minimalistisk, men allikevel med godt med fargeklatter. I stua har vi lyse vegger, hvite hyller og grå sofaer, i tillegg til to Corbusier liggestoler. Og så har vi store fargerike malerier på veggene

Høres egentlig veldig likt ut som hos oss. Grå sofaer og to Corbusier og bilder. Problemet vårt er bare at vi har lakket furugulv og noen innebyde bokhyller. Dette skal det dog gjøres noe med. Vi må bare gjøre noe med hele huset så det er et stort prosjekt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:18   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min stil?
Komplett kaos, rot og leker i en skjønn forening!

Og en sofa som ryggen min skriker etter å få byttet ut.
Men jeg har snart et veldig flott bad da!

Gammel 27-10-06, 10:53   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om 2 mnd er nyehuset innreia og vi har flytta inn, så då kan eg legge ut bilde av min stil

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:38   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi holder på å pusse opp nesten hele leiligheten nå, skal legge ut før og etter-bilder når vi er ferdige rett før jul.

Min/vår stil er vel ganske minimalistisk, men med endel særpreg. Jeg liker de rene hvite linjene og hater masse nips, vaser, tepper osv. Filleryer burde vært forbudt ved lov, det samme burde furu. :Setter på spissen:

Går an på hytta da, men jeg skjønner virkelig ikke at folk kan ha FURU-møbler i hus/leilighet.

Jeg har forresten fått litt sansen for detaljer i diamant/krystall. Feks. så skal vi bytte ut skap-knottene med diamant-knotter fra Indiska, og vi skal ha denne lampen på soverommet.

Gammel 27-10-06, 23:53   #16
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Standard

Iset, den lampa har jeg på rommet til snuppa. Stor stas

Gammel 28-10-06, 02:25   #17
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Filleryer burde vært forbudt ved lov, det samme burde furu. :Setter på spissen:

Går an på hytta da, men jeg skjønner virkelig ikke at folk kan ha FURU-møbler i hus/leilighet.

Jeg har forresten fått litt sansen for detaljer i diamant/krystall. Feks. så skal vi bytte ut skap-knottene med diamant-knotter fra Indiska, og vi skal ha denne lampen på soverommet.

Enig i alt dette!
Vi har prismekrone over spisestuen i kolonistil vi. Herlig kombinasjon!
"Diamant" og "krystall" er veldig i tiden akkurat nå.

Den IKEA-lampen var kjempefin!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.