|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Spiser du kanelsnurr med bestikk? | |||
Jeg spiser alt bakverk med bestikk. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Kanskje, hvis den er klissete. |
9 | 5,96% |
Nei, men jeg synes det er flott at andre gjør det og tenker ikke mitt i det hele tatt. |
20 | 13,25% |
Nei, det får da være grenser! |
101 | 66,89% |
Brokkolisnurr. |
21 | 13,91% |
Deltakere: 151. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelJeg tror aldri jeg har sett noen som gjør det, men for min del så må man spise med de redskaper man ønsker.
![]() |
#44 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffel
Det gjør jeg også
![]() |
#45 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelJeg har sett folk gjøre det, og det ser bare teit ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelJeg spiser nesten alt med bestikk. Brødskiver om det er mye pålegg som ramler av, klisseboller, digre burgere med mye på ... Før jeg ble veggis spiste jeg også ostepop med gaffel.
![]() |
#47 |
Etylbarbital
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelPå jobben er det ikke uvanlig at folk spiser brødskive med pålegg (selv enkelt pålegg som brunost) med kniv og gaffel, så jeg tror ikke jeg hadde stusset over hvis jeg så noen spise en klissete bolle med kniv og gaffel.
![]() |
#48 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelEgentlig overrasker det med stort at det virker som en så stor sak for mange, at folk spiser ditt og datt med bestikk. Man skulle jo tro de brøt en lov eller noe? Jeg har fått så mange sterke reaksjoner på dette at jeg blir helt himmelfallen. Hvorfor har folk så enormt sterke meninger om bestikk-bruk, egentlig?
![]() |
#49 |
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelJeg har ikke veldig sterke meninger om bestikkbruk, men jeg skal innrømme at om jeg hadde sett noe spise kanelbolle med bestikk, ville nok referansen til Mr. Pitt i Seinfeld dukke opp, der han spiser snickers med kniv og gaffel (noe som for øvrig blir starten på en trend).
![]() |
#50 |
Textrovert
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelJeg tror faktisk jeg hadde tenkt mitt. Jeg hadde ikke trodd at vedkommende ikke hadde likt å bli klissete (da hadde jeg ikke reagert), men hvis det hadde vært en kvinne, hadde jeg nok trodd at dette var en sånn "alt må gjøres på den mest tiltrekkende måten"-ting.
![]() |
#51 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelJeg drar av biter fordi det er gøyere.
![]() |
![]() |
#53 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffel(Kilde: youtube.com)
![]() |
#54 |
Sviiisj!!
|
Tjah, det kan du si! Var det ikke en stor sak om en ordfører(kandidat?) et sted i USA som spiste pizza på "feil" måte for byen han bodde i, om det var det at han brukte bestikk eller IKKE brukte bestikk, husker ikke detaljene. Men det lå visst mye identitet i bruken/ikke-bruken av bestikk.
![]() |
#56 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelFordi det smaker godt.
![]() |
#57 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffel[quote=Filifjonka;Ostepop er jo liksom ikke noe kroppen skriker etter og en for enhver pris må få i seg?
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
|
I New York, faktisk. Han spiste pizza med kniv og gaffel. Det ble skikkelig balluba.
![]() |
#59 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelHaha, jeg har i alle fall aldri sett noen spise kanelboller med bestikk. Man får jo mye bakterier på hendene når man er på handletur, så er kanskje ikke så dumt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
Eg ville nok sett litt ekstra både på ein som brukte bestill til kanelbolle og på ein som brukte bestikk til brødskiver. Sistnevnte har eg sett eit par gangar. Eg har ein kollega som har bittelitt tvangstankar når det gjeld bakteriar. Ho vil ikkje ta direkte på maten ho et, så enten må ho ha bestikk eller så må ho holde brødskiva i ein serviett. Sjølv om ho har vaska hendene før ho et.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|