|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vet det er sommer når ...barna kommer hjem fra barnehagen og lukter sol, sand og skitt.
![]() |
#43 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Du vet det er sommer når ......når eg har ingenting å ha på meg-syndromet blir overveldande og du med gru må legge bort skjerf og sjal og andre varme plagg ein elles kan pakke seg inn i.
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vet det er sommer når ...Når jeg våkner før ringeklokka... Og det er koselig å dra på jobb. Når det er Hyggelig å stå ute å vente på t-baneperrongen, og ingen orker middag når man kommer hjem på ettermiddagen. 😃 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vet det er sommer når ...Når man ikke kan sitte ute etter kl 20 fordi myggen spiser deg opp.
![]() |
#47 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Du vet det er sommer når ...Når det er helt mørkt på rommet og alt du hører er lyden av en mygg som summer før det blir helt stille og du lurer på hvilken kropp den satte seg på for å sugen blod.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|