Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil her

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 00:26   #41
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil her

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det ser ut til å være en feil med fargene.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vil gjerne ha tilbake de norske ordene på når man skal svare på innlegg og slikt.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det skriker i øynene mine.

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 00:28   #42
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg kan Slik ser det ut hos meg nå.

Ben "till the fat lady sings" Murphy

Hvordan?

:desperat:

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 09:58   #43
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er flott at vi har tatt til etteretning at Mærta og Ari er forumets eiere.

Gammel 13-09-07, 10:01   #44
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er sidene altfor store.

Eller må jeg kjøpe meg større skjerm?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 10:02   #45
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg håper at dette designet er en spøk. Regner vel egentlig med det, og kan se for meg forumledelsen sitte og knise av dette på "bakrommet".

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 10:03   #46
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

..Det er litt flaut å surfe på jobb - med disse fargene..

Gammel 13-09-07, 10:10   #47
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

..Det er litt flaut å surfe på jobb - med disse fargene..

Det kan jeg aldeles ikke tenke meg.

Gammel 13-09-07, 10:14   #48
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg håper at dette designet er en spøk. Regner vel egentlig med det, og kan se for meg forumledelsen sitte og knise av dette på "bakrommet".

Men tenk om det ikke er spøk da? Men HP som er fast bestemt på at han kan design og farger?

Gammel 13-09-07, 11:35   #49
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne klage på den skrekkelige rødrosa fargen som alle overskriftene, brukernavnene etc. er skrevet med. Den står så dårlig til min nye avatar. Jeg foreslår en dusere farge som vil gi et mer helhetlig preg og heve designet opp på et høyere nivå - noe slikt, for eksempel.

Gammel 13-09-07, 11:38   #50
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg kan Slik ser det ut hos meg nå.

Ben "till the fat lady sings" Murphy

Hva skal du ha for å hjelpe meg å få til det samme????

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 12:20   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper da for himmelens skyld at det går an å gjøre noe med de gyselige fargene som er blitt valgt her?

Trodde det var guttungen min som hadde vært og klådd på innstillingene mine en stund...

Gammel 13-09-07, 12:31   #52
Shannon
Fullverdig medlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Shannon er litt kul
Standard

Jeg er ut som på avataren, av fargene. Det må kunne kalles en feil.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 12:32   #53
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Til FireFox er det flere tilleggsprogrammer som kan gjøre dette. Google foreslår Stylish (Jeg har ikke prøvd det) (Du kan også velge View - Page Style - No Style uten å installere noe, men det blir rimelig kjipt).

Jeg bruker Opera, og der er det bare å velge "High Contrast" under View - Style og vips blir alle mulige sider lette å lese.

Ben "og de som bruker Internet Explorer bør slutte med det" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 12:52   #54
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg tørr å surfe på jobben selv om det er pastellfarger her.

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 12:58   #55
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttene er hostete og snørrete og ser på Teletubbies, av alt. Da har jaggu mor lov til å skrive med råsa skrift på et sukkerspinnforum.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 13:11   #56
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, BM, det ble faktisk verre med FF og ingen stil.

Gammel 13-09-07, 13:15   #57
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dere burde justere kontrastene litt hvis det er planen å ha det sånn.
Nickene er veldig utydelige og skriften burde være tydeligere, evt bakgrunnen mindre blå.

Søtt med hjertene på toppen da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 13:31   #58
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, BM, det ble faktisk verre med FF og ingen stil.

Jeg anbefalte ikke den løsningen heller, men nevnte den – selv om det blir kjipt – siden det, så vidt jeg vet, er den enkleste måten å fjerne pastellfargene på i FireFox.

Opera har, stort sett, funksjonaliteten du kan få med Greasmonkey eller Stylish til FireFox innebygd.

Ben "accept no substitute" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 13:32   #59
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, jeg bare sa meg enig, jeg. Ser jo at du ikke anbefalte den.

Gammel 13-09-07, 13:44   #60
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne ha litt mer glitter ...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.