|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil her |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herNå er sidene altfor store. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herJeg håper at dette designet er en spøk. Regner vel egentlig med det, og kan se for meg forumledelsen sitte og knise av dette på "bakrommet".
![]() |
#48 |
Come what may...
|
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil her
Men tenk om det ikke er spøk da? Men HP som er fast bestemt på at han kan design og farger?
![]() |
#49 |
intro
|
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herJeg vil gjerne klage på den skrekkelige rødrosa fargen som alle overskriftene, brukernavnene etc. er skrevet med. Den står så dårlig til min nye avatar. Jeg foreslår en dusere farge som vil gi et mer helhetlig preg og heve designet opp på et høyere nivå - noe slikt, for eksempel.
![]() |
![]() |
#51 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herJeg håper da for himmelens skyld at det går an å gjøre noe med de gyselige fargene som er blitt valgt her?
![]() |
#52 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herJeg er ut som på avataren, av fargene. Det må kunne kalles en feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herTil FireFox er det flere tilleggsprogrammer som kan gjøre dette. Google foreslår Stylish (Jeg har ikke prøvd det) (Du kan også velge View - Page Style - No Style uten å installere noe, men det blir rimelig kjipt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herJeg tørr å surfe på jobben selv om det er pastellfarger her. |
![]() |
![]() |
#56 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herNei, BM, det ble faktisk verre med FF og ingen stil.
![]() |
#57 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herDere burde justere kontrastene litt hvis det er planen å ha det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil her
Jeg anbefalte ikke den løsningen heller, men nevnte den – selv om det blir kjipt – siden det, så vidt jeg vet, er den enkleste måten å fjerne pastellfargene på i FireFox. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil herNeida, jeg bare sa meg enig, jeg. Ser jo at du ikke anbefalte den.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|