|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det veldig dyrt med elektriker?
Oj det høres smart ut!
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Er det veldig dyrt med elektriker?Det var da enda godt. Tuusen takk for hjelpen, du er en knupp!
![]() |
#6 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Er det veldig dyrt med elektriker?Men du, neste gang strømmen går, så om du tørr, kjenn etter på der hvor du trykker (før du trykker) på den svarte knappen, om det gråe er varmt, eller om skinnen bak som den er festet til, eller om ledningene er varme. Er de det, er det mest sannsynlig overforbruk, i hvertfall om det telleverket, som sikkert er en gammel skive som går rundt, går veldig fort rundt før strømmen gikk, eller rett etter du har trykt inn knappen igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Er det veldig dyrt med elektriker?http://www.boligabc.no/pdf/elektrisitetslare.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Er det veldig dyrt med elektriker?Takk for alle gode råd, jeg skal vise dette til mannen og be ham se over alt. Støvsugeren er det nok ikke siden det aldri skjer når jeg bruker andre kontakter enn den på barnerommet, så det er nok noe med denne kontakten. Dessuten tror jeg kanskje, som Torsk sier, at ovnen trekker for mye strøm? Har en mistanke om det. Jeg skal sjekke alle disse tingene.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Er det veldig dyrt med elektriker?Aj, høres lite morsomt ut. Vi har ikke gjort noe sånt, heldigvis.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|