Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når leverer du selvangivelsen?
Minimum 14 dager før fristen. 7 12,96%
Minimum en uke før fristen. 6 11,11%
Siste dagen, men ikke i siste liten 32 59,26%
I minuttene før midnatt (natt til 1/5) 9 16,67%
Jeg betaler ikke skatt 0 0%
Dustepoll 0 0%
Deltakere: 54. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-08, 09:51   #41
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?

Leveres alltid mange dager før jeg må - i år ble det ordna bare et par dager etter at den ble mottatt.
Liker ikke siste liten-opplegg på sånt jeg...

Gammel 01-05-08, 09:52   #42
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tigerjenta, her.

Glemte den forøvrig et år også
Fikk rimelig hetta da sambo ringte meg på jobb en dag (i juni tror jeg det var), og sa at vi hadde fått to identiske brev om manglende innlevert selvangivelse
Til vårt forsvar må jeg bare si at de var langt i fra rotet bort, men hang så fint på oppslagstavla. Var nok litt mye for oss en periode med husbygging, småtroll både tenfor og inni magen ++

Jeg har også klart å glemme den et år; og da var det levering januar (eller når var det da? ).
Det endte med at jeg måtte fylle ut FULLSTENDIG selvangivelse, og jeg har papirvegring til tusen og tilbake! Leverte den i slutten av juni tror jeg, bare 5 måneder for seint..

I år leverte jeg den dagen før fristen. Utrolig stolt!

Gammel 01-05-08, 10:08   #43
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leverte den i går. Men det var jammen ikke min feil.

Ligningskontoret har klart å føre på dobbelt lønn, dobbelt skatt og noen av fradragene dobbelt. De fikk omsider bestemt seg for at jeg måtte rette dette opp selv istede for at de sendte meg ny selvangivelse. Snakk om rot.

Nå håper jeg alt går i orden, for den dobble skatten fikk jeg jo ikke rettet opp. Kanskje jeg får en himla tilgodebetaling i juni.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.