Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg fikk verdens zmarteste kommentar i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-08, 19:18   #41
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg fikk verdens zmarteste kommentar i dag

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

"Så flink du er som har samme far til begge barna dine".
Jeg knegget hele veien hjem etterpå.

Flink og flink, det er vel lov å ha litt flaks også?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:25   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Det festligste jeg har hørt var likevel dama som trodde Malin var adoptert. Vel har barna mine gyllen hudfarge, men de er jo 100% mine likevel. Da hun forsto at ungen var min ble hun lettere sjokkert. "Har De fått barn med en utlending?"

Hæ? Sa hun det? Hahaha herregud noe så latterlig.

Gammel 11-06-08, 19:27   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er også flink dah. Ett barn og samme far.

Gammel 11-06-08, 20:26   #44
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser for meg alle de bra kommentarene du kunne parkert henne med om du hadde hatt litt tid på å tenke. Hun innbyr jo til å få dustekommentarer tilbake.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 20:27   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja det er jo alltid sånn at man kommer på 200 kommentarer man kunne slått tilbake med, når man kommer HJEM. Fanken altså.

Gammel 11-06-08, 20:28   #46
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Flinke Iset.

Jeg er også flink dah. Ett barn og samme far.

Det verste er at det faktisk er teoretisk mulig å ha to fedre til ett barn. I enkelte sjeldne tilfeller kan to egg vokse sammen og bli til et foster. Hvis de to eggene ble befruktet av forskjellige fedre, noe som også er mulig, blir det ett barn med to fedre

Men det er nok meget teoretisk.

Gammel 11-06-08, 20:30   #47
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det er jo alltid sånn at man kommer på 200 kommentarer man kunne slått tilbake med, når man kommer HJEM. Fanken altså.

Du får stille forberedt til en evt nestegang.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 20:33   #48
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det verste er at det faktisk er teoretisk mulig å ha to fedre til ett barn. I enkelte sjeldne tilfeller kan to egg vokse sammen og bli til et foster. Hvis de to eggene ble befruktet av forskjellige fedre, noe som også er mulig, blir det ett barn med to fedre

Men det er nok meget teoretisk.

Det hadde i alle fall gitt dama noe å tenke på...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 20:48   #49
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jøsses.

Her er det bare mannen min som er flink. To barn med bare MEG.
Jeg har ett særbarn.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 20:52   #50
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så flink du er som har klart å pule samme mannen to ganger, Iset. Det står det virkelig respekt av

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 20:52   #51
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Priceless Iset! Jeg hadde også blitt like paff, og like irritert på meg selv etterpå for at jeg ikke fiskedasket henne

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

En som virket veldig interessert i mannen på en fest vi var på var litt sånn: over at vi virkelig hadde tre barn SAMMEN ...

Herlighet, hva folk får seg til å tro Først å vise interesse for mannen din når dere var der sammen, og så å måpe over at dere hadde tre barn sammen. Hun fortjente en skikkelig stor frossen laks! Hva sa mannen din da?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 21:29   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gamle damer sier mye sært, ja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 21:35   #53
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg er dårlig der asså. 2 barn 2 fedre, fytti kattepus.

Og i tillegg er jeg singel. Kanskje jeg skulle flyttet til Harlem?

Merkelige mennesker i denne verden altså.

Gammel 11-06-08, 22:57   #54
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Herlighet, hva folk får seg til å tro Først å vise interesse for mannen din når dere var der sammen, og så å måpe over at dere hadde tre barn sammen. Hun fortjente en skikkelig stor frossen laks! Hva sa mannen din da?

Hadde du sett henne, så hadde du skjønt det. Mannen ble vel lettere vettskremt, så han var forbausend taus.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 22:58   #55
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oi, jeg er ikke flink. :litt tøytete:

Gammel 11-06-08, 23:05   #56
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Det festligste jeg har hørt var likevel dama som trodde Malin var adoptert. Vel har barna mine gyllen hudfarge, men de er jo 100% mine likevel. Da hun forsto at ungen var min ble hun lettere sjokkert. "Har De fått barn med en utlending?"

Og på den samme, men motsatte siden har man mannen som kikket opp i barnevognen en venninne av meg trillet på, og kommenterte litt snøvlete at "det var jaggu godt å se en skikkelig norsk gutt!". I vognen lå hennes førstefødte datter, nær prikk lik sin indiske far.

Gammel 11-06-08, 23:08   #57
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Går det an? Jeg håper du treffer henne igjen.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og på den samme, men motsatte siden har man mannen som kikket opp i barnevognen en venninne av meg trillet på, og kommenterte litt snøvlete at "det var jaggu godt å se en skikkelig norsk gutt!". I vognen lå hennes førstefødte datter, nær prikk lik sin indiske far.

Dette var dagens!

Gammel 11-06-08, 23:10   #58
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jeg fikk verdens zmarteste kommentar i dag

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 23:13   #59
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Gammel 11-06-08, 23:18   #60
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor flink er jeg? Seks barn som alle har samme far.
Kan du hilse vedkommede?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.