|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Det kan da umulig være lov??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?
Som regel er det jo flere på seinvakt, evt ringer man en annen ansatt/leder og forklarer situasjonen. Man forlater aldri et barn alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Fullstendig galskap.
![]() |
#45 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Ikke tvil om at dette må taes opp. Voksne mennesker har ansvar ovenfor små barn. Punktum.
![]() |
![]() |
#46 |
Tankefull
|
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Ikke bra! Ville tatt det opp med SFO-leder.
![]() |
#47 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Det går ikke ann!! Noe annet hadde vært om far hadde ringt og sagt "er på vei, h*n har lov til å begynne å gå hjemover", men å dra fra barnet går bare ikke an.
![]() |
#48 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Det er helt hårreisende, og aldeles uhørt, at barnet skal bli satt igjen i gården alene.
![]() |
![]() |
#51 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Hvorfor tror de dere har SFO-plass? Fordi dere har altfor mye penger? De skjønner tydeligvis ikke at dere har det fordi dere trenger pass til barnet, siden de mener det er greit at hun er igjen uten pass.
95, 99, 04 Sist redigert av Erica : 18-09-08 kl 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Passiv
|
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Helt uakseptabelt og nesten utilgivelig. Tenk om det hadde skjedd ungen noe!? |
![]() |
![]() |
#53 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Om en førsteklassing er i stand til å vente ute i skolegården alene, avhenger av ungen, men at SFO i det hele tatt kan finne på å si og gjøre noe sånt, er jo helt villt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
"De"
|
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Jo. De kunne ikke vente fordi de skulle på et møte. Vel.. nå var vi "heldige" likevel for et var EN som ikke skulle på møtet, så hun stod der med henne. Jeg har en halvtimes reisevei. Jeg hev meg i bilen, ringte naboen og fikk henne til å plukke henne opp. Dette glemte jeg i styrets tilstand å ringe og si til SFO men det gikk visst greit at en "fremmed" hentet. Denne som jobbet på SFO kjørte henne til og med til byen siden min nabo ikke hadde plass til henne i bilen.
![]() |
#56 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Både forslag om å være igjen alene OG hentet av en fremmed uten beskjed først?
![]() |
#58 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Dette hadde jeg ikke funnet meg i, rett og slett. :rister på hodet:
![]() |
#60 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Galskap eller rett og rimelig?Oj, dette med at en fremmed (for dem) hentet vesla di er jo egentlig et grovt overtramp, er det ikke? Jøye meg, jeg hadde krepert av sinne! I barnehagen til vesla er de virkelig strenge på dette. Selv om de til og med kjenner personene (feks. svigers) så får de ikke hente vesla med mindre jeg har gitt beskjed først. Glemmer jeg å gi beskjed ringer de til meg eller mannen og hører om det er ok mens svigermor eller svigerfar står og venter. Og det er jeg SÅ glad for.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|