|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Du hadde vel ikke spurt oss hvis du virkelig ville ha de svarte, hadde du vel?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Peppy!
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Nei, du har rett i det, Dragen. Jeg spurte fordi jeg hadde innmari lyst på denne pakkeløsningen som gav god pris samtidig som jeg fikk svært gode maskiner. Men var i tvil fordi de var svarte. Min mann mente at det ville bli stygt på badet okke som, ettersom det blir veldig ruvende med vaskesøyle, og at jeg derfor like gjerne kunne ha svart. Men jeg tror som de fleste her at det nok blir hakket verre enn med hvitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?De var jo stilige, men det ble litt "too much" for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg syns selve maskinene var veldig fine, men på det badet vil de bli et fremmedelement og veldig dominerende. En stor svart kloss i alt det lyse, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Peppy!
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?
Du har nok rett i det. Det er en varm farge på gulvflisene, om enn ikke så brune som bildene vil ha det til. De er litt mer kremfarget i virkeligheten. Men definitivt ikke grå. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|