|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?
Vært på Island du også?
![]() |
#42 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg er pr def veldig skeptisk til rar mat - resen er vel også et ord for det.
![]() |
#43 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg er fisefint kresen, så har ikke spist så veldig mye rart. Men jeg har smakt på haispekk, rått hvalspekk + nykokt hvalkjøtt 2 m unna kadaveret som ble kuttet i biter for hånd. Og lama.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Papegøyefisk på Solsiden i Trondheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
flisespikker
|
Stivpisket, rosa "krem" av eggehviter, sukker og tyttebær. Jeg har ikke spist det på mange, mange år, men jeg pleide å like det veldig godt. (Veldig glad i syrlig-/bittersmaken av tyttebær.)
![]() |
#48 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Halvtørket sauekjøtt og boknafisk, og modnet nyrefett. Nyyydelig, hvis man er oppvokst med det.
![]() |
#49 |
En Som Trener
|
Signerer.
![]() |
#50 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Har vel ikke spist så mye rart, men det jeg synes har smakt eklest er uten tvil KOKT blekksprut uten krydder. Østers er også vondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Østers, snegler, torsketunge og froskelår syns jeg forresten ikke er "rart". Det der islandske greiene, derimot. :urk:
![]() |
#52 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Ikke så mye spennende og eksotisk mat som har funnet veien inn i min munn heller. Ikke at jeg har avstått fra så mye, men tilbudene har ikke vært der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
|
Boknafisk er jo kjempegodt! |
![]() |
![]() |
#54 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Kyllingføtter, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Kalvehjerne, saueballer, snegler (hav og land), gryte med tarmer mm,
![]() |
#56 |
Sviiisj!!
|
Ha ha, ser vi er flere her som har smakt kråkebolle-sushi. Jeg elsker sushi, men der går grensa. Fysj, det smakte omtrent som det lukter av gamle kråkebolle-skall som man finner i fjæra. Når jeg tenker meg om er vel ikke kråkeboller egentlig så eksotisk, all den tid det vrimler av dem i norske farvann
![]() |
#57 |
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Var på noe så ueksotisk som barnas turlag på en strand utenfor Bergen(JA det finnes strender her) og da kokte vi og spiste alt levde en finner i strandsonen. Albueskjell, Sjøsnegler und so weiter. Smakte like dårlig som det høres ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Tror ikke jeg har spist noe som er veldig spesielt nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Tja, regla er som følger: |
![]() |
![]() |
#60 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Kan vel ikke briefe med mer spennende enn kanin, som i denne sammenheng ser ut for å være ren barnemat. Minnes at det smakte som kylling.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|