|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!Oslo Spektrum er tydeligvis for smått for et band som trekker så mange folk, for her var det utsolgt før man kom gjennom køa, igjen. De spiller forhåpentligvis på Valle Hovin igjen om et år eller to (eller blir litt mindre populære blant de uvaskede horder, kanskje). Spektrum er et litt småsugent lokale uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Glad
|
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!:grrr: Ett eller annet muffens med nettleseroppsett, så fikk bare feilmeldinger når jeg kom gjennom køen. Jaja, trøst i det Kjøkkenskriveren forteller da.
![]() |
#43 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!Nok en sjanse forspilt. :noterer i boka:
![]() |
#44 |
|
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!
Eyh, ikke noe dissing av Spektrum her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!To stk billetter lå i postkassen min i dag. |
![]() |
![]() |
#47 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!@Trois: Si ifra hvis du skal selge dem!
![]() |
#49 |
Multitaskingmaniac
|
Du og jeg får sette oss på fiasko og drikke øl mens de spiller...blir jo nesten det samme. Jeg kan ta med pcn min så vi kan se på noen liveopptak, its almost as good as being there!
![]() |
#50 |
kamelkonsument
|
It's a date!
![]() |
#52 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!@aC: Ok, da er jeg i kø etter deg, da.
![]() |
#54 |
kamelkonsument
|
No shit?
![]() |
#56 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!Longshot eller ei. Det er et shot. :Takknemlig&Smigret™:
![]() |
#57 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!Trekker opp denne igjen jeg. Har ikke helt slått det fra meg som julegave til mannen ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Sv: Metallica setter opp en ny konsert i Oslo!Ståplasser er veldig fint hvis man takler å stå med mange fulle, headbangende mennesker rundt seg. (Og man SITTER da vitterlig ikke på en Metallica-konsert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var det jeg også tenkte, at en sitter jo ikke akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Multitaskingmaniac
|
Vi fikk bare sitteplass da de spilte i spektrum for noen år siden og ble først veldig skuffet. Men det var utrolig digg, den utsikten og fri tilgang til baren i løpet av konserten! Egentlig var det deilig å slippe alle de headbangende folka som vanligvis skaller meg ned i mølja..
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|