|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?
![]() |
#42 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?Jeg har et sosial-liberalistisk grunnsyn. I det legger jeg at enkeltindividet skal ta beslutninger for seg selv så langt det er mulig, men at samfunnet må intervenere der (og bare der) det er nødvendig for å sikre velferden.
![]() |
#43 |
Live and let live
|
Da synes jeg du tolker materialet ditt dårlig. Jeg ser mye av dette og få enkeltsaker. (Også går jeg ut i fra at du ikke forventet en haug med svar alà: 1. Idegrunnlaget, 2. grunnsynet, 3. grunnverdiene. Jeg tror de fleste gikk ut ifra at du var ute etter litt mer utdypende enn det ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?1. Solidaritet
![]() |
![]() |
#45 |
Borte
|
![]() Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?Jeg fikk visst ikke prikke deg, Desembermamma, men det siste innlegget ditt beksriver veldig godt hvordan jeg tenker når jeg leser tråden. Jeg trodde også at Eliiiin var ute etter en beskrivelse av hva verdigrunnlag og samfunnssyn utgjør politisk sett, og syns det er få som beskriver enkeltsaker de er opptatt av.
![]() |
#46 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?Jeg er helt enig med Desembermamma og Kasia. Jeg synes de aller fleste i denne tråden begrunner sin stemmegivning med ideologi og grunnverdier, ikke enkeltsaker.
![]() |
#47 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?Og nå har Per Sandberg fra "lov og rett" partiet FrP mistet førerkortet
![]() |
#48 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?Det føles veldig feil å signere noens tre grunner. Likevel gjør jeg det. Som Tinetoff stemmer jeg SV. Jeg tilhører partiets venstrefløy, og det har hendt at jeg har holdt meg for nesa mens jeg har stemt, men jeg ser ikke noe bedre alternativ per i dag.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Administrator
|
Hvordan går det? Du har etterhvert fått ganske mange tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?Jeg stemmer Venstre pga miljø- og skole-politikken. Først og fremst. Nå er jeg en av de som er engasjert i perioder, og nå har jeg vært lite engasjert i mange måneder. Men de gangene jeg hører at Venstre åpner kjeften, er jeg stort sett enig i alt de sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|