|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Peppy!
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Audacious
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Vi humrer. Og mimrer til da den daværende treåringen fikk oss til å gå ut i bilen etter gummistøvlene hans midt på natta, fordi han hadde drømt at de var stjålet og var helt fortvilet.
![]() |
#43 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg synes ikke den var så morsom, for jeg trodde det var ett eller annet poeng jeg gikk glipp av. Har mer sansen for M, hvor det også beskrives lignende episoder men med bedre poeng.
![]() |
#44 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg synes ikke den var gøy jeg heller - selv om jeg elsker nemi (og cyan, for den saks skyld)
DENNE derimot - den jo jeg godt av.
![]() |
#45 |
Slumrende Ullteppe
|
Bra oppsummert.
![]() |
#46 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Humrer godt av andre sine søvnsnakkehistorier her, da.
![]() |
#47 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Inagh:
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg har et rikt nattlig liv, noe min kjære kan skrive under på. Jeg snakker, ler, krangler, går og styrer fælt i søvne, og jeg lo høyt da jeg leste denne. Det kunne vært meg. Nemi er verdens beste tegneserie. |
![]() |
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Nå leste jeg den igjen og den var ti ganger morsommere nå. :latterkrampe: |
![]() |
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom? |
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg MÅ være trøtt. Poden forlangte at jeg forklarte denne til ham, og jeg klarte det rett og slett ikke fordi jeg lo sånn. |
![]() |
![]() |
#52 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Eh... Jeg er på Elinblus nivå. Men lo av ex-en hennes da.
![]() |
#54 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg lo ikke, da jeg ødela hele opplevelsen gjennom overfortolkning av de ikke-eksisterende referansene (jeg mener - knackwurster, OG hånden under dynen OG det merkelige utrykket på mannen - ikke legg dem inn hvis de ikke har en dobbel og/eller dypere mening ...
![]() |
#56 |
Søt og rar
|
![]() |
#58 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Alberto leste nettopp stripa og utbrøt "det der kunne vært deg". I rest my case. |
![]() |
![]() |
#60 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Altså, jeg husker fortsatt den natta da eldstemann var et par måneder gammel og jeg drømte at han holdt på å ramle ut av senga vår. Ansiktsuttrykket til min kjære ektemann Alberto da jeg kastet meg over ham og veltet ham nærmere meg var ubetalelig. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|