|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Vi har julegardiner på kjøkkenet, adventstaker i vindu, adventlysestake på bordet, 2 engler jeg kjøpte på salg i høst og adventstjerne. Resten er på loftet, og tas ned 23.12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
intro
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Her pyntes det lille julaften - om i det hele tatt akkurat i år. Det pyntes moderat, for å si det pent. Julegardiner og sånt er fremmedord.
![]() |
![]() |
#44 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?VI har heller ikke pyntet til jul enda. Det er ikke så mye pynt å snakke om heller, for å være ærlig. Men vi har juletre i hvert fall. Det pyntes lille julaften.
![]() |
![]() |
#45 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Adventstake, aka lilla lys i fire like lysestaker, noen lilla flytelys og kalender. That's it.
![]() |
#46 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?
Nei. Det er adventspynt.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Samme her, bortsett fra at 8-åringen kom skrattende hjem en dag og fortalte om de gærne naboene som hadde pynta juletreet allerede. "Har de sett feil på kalenderen, eller?!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Det var meininga at eg bare skulle ha adventspynt no som vanleg, men så fekk eg ein ide eg måtte prøva. Dessuten snubla eg over nokre juleputer eg hadde gløymt. Så no er det ei salig blanding. Stake, stjerna og adventsstake på bordet, lilla duk, røde puter, rødt teppe og ei grønn skål med små røde julekuler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Adventsstake og stjerne er på plass. Også har jeg et juleglitrende hus etter beøk av fem åtteårige gutter som laget julepynt. Etter to runder med støvsuger glitrer det fortsatt.
![]() |
#50 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Adventspynt i adventstida, julepynt til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ikke alle er vant med det hjemmefra, jeg er faktisk vant med julepynt fra 1. desember og juletre midt i desember. Men allikevel er jeg FPs største juleoholiker og er som en femåring hver jul. Så man kan fint beholde magien allikevel.
![]() |
#52 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Her har kun et par stjerner kommet opp, samt pepperkakehus.
![]() |
#53 |
Sugaraddict!
|
Amen.
![]() |
#54 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Vi har minimalt med julepynt, men det vesle vi har er fremme nå. Minstemor skal sette opp julekrybba i morgen. Juletreet skal pyntes 22 i år tror jeg.
![]() |
#55 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Det er vel ingen som er unormale enten de pynter 1. desember eller 24. eller aldri. Folk får vel gjøre som de vil? Synes det er rart at folk skal kritisere hverandre for dette (feks. vennene til Hilda som synes hun er rar). Jeg synes ikke folk er rare når de pynter til jul sent i desember, og jeg forventer at folk skal respektere at jeg pynter tidlig (det er tross alt ikke unormalt).
![]() |
#56 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Jeg mener ikke alvorlig at de som pyter er "unormal" eller ikke.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|