Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det er salg hos Boden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 10:47   #41
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er salg hos Boden

Det er nok litt kaos der nå, ja. Men, det ser ut som at det kommer inn varer igjen, enten folk som sender i retur, eller kanskje fra butikkene? Ikke akkurat mindre fristende...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 09:31   #42
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men, det ser ut som at det kommer inn varer igjen, enten folk som sender i retur, eller kanskje fra butikkene? Ikke akkurat mindre fristende...

Jammen meg!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 09:38   #43
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Varene mine ble sendt fra Boden igår.

Gammel 18-12-09, 09:47   #44
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Varene mine ble sendt fra Boden igår.

Mine også!

Gammel 18-12-09, 09:50   #45
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Så mye fint Str 10 som skal være ca str 36, er det en "normal" 36/S? Er en XS i midjen men trenger litt plass til fordelene mine... Og str på sko, er de "normale"? Var jo de fine ballerinaskoene på salg!

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 09:50   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når bestilte dere, Agurke og mocci?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 09:54   #47
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hm. Mandag, tror jeg. :ammetåke:

Gammel 18-12-09, 09:56   #48
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, jeg bestilte onsdag tror jeg. De har hvertfall det jeg bestilte i nettbutikken enda, så det lover jo godt.

minibolle mai 2012
Gammel 18-12-09, 10:55   #49
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestilte på søndag.

Gammel 18-12-09, 11:21   #50
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte også på søndag, og fikk sendebekreftelsen i går.

Gammel 20-12-09, 15:45   #51
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Mitt er også sendt, alt sammen!

minibolle mai 2012
Gammel 20-12-09, 16:31   #52
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt meg denne:

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 21:53   #53
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salgsvarene mine har kommet nå. Strikkekjolen passer perfekt, det mørkeblå skjørtet går akkurat, mens det grønne med blomstermønsteret som fryktet er i trangeste laget over hoftene. Det passer fint i livet, men det hjelper jo ikke stort.

Gammel 30-12-09, 00:26   #54
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får alle toll og slikt på dette eller er det tilfeldig?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 09:57   #55
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Får alle toll og slikt på dette eller er det tilfeldig?

Hvis vareverdien er over 200 kroner skal du ha mye flaks for å unngå at pakken blir fortollet.

Min pakkelapp kom i går, med moms og tollgebyr. Men siden vareverdien var under 200 kroner (Boden hadde tatt med porto i tolldeklarasjonen) måtte jeg ringe posten og be om å få det fikset. Jeg har ikke fått tilbakemelding, så jeg kan ikke hente pakken enda.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 10:04   #56
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ånei! Jeg har også en pakke liggende på posten med vareverdi under 200! Håper de ikke har gjort samme feilen...

Gammel 30-12-09, 10:08   #57
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ånei! Jeg har også en pakke liggende på posten med vareverdi under 200! Håper de ikke har gjort samme feilen...

Det skal i så fall bare være å ringe. Men hvis du vet at den ligger på postkontoret har du vel fått pakkelappen, og står det ikke noe der, er det i orden.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 30-12-09, 13:09   #58
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Sånn, nå har jeg fått henta den. Jeg ringte Posten, og de ordna det med et par tastetrykk etter at jeg sendte dem kvitteringen jeg hadde fått fra Boden på mail.

Gammel 30-12-09, 13:10   #59
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Sånn, nå har jeg fått henta den. Jeg ringte Posten, og de ordna det med et par tastetrykk etter at jeg sendte dem kvitteringen jeg hadde fått fra Boden på mail.

Her også - og selvsagt fikk jeg mailen om at det var ordnet da jeg kom tilbake etter å ha handlet.

Derfor er det alltid lurt å ta vare på kvitteringen til varen er levert.

Gammel 30-12-09, 13:32   #60
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Og den passer!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.