|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du forventet at ESC sto på menyen på middagsbesøk i kveld? | |||
Ja, ærlig talt, det er en selvfølge! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 11,33% |
Tja ... Jeg hadde håpet det. ![]() |
59 | 29,06% |
Nei, vettu hva, man ser ikke på TV på middagsbesøk! ![]() |
78 | 38,42% |
Whatever. Bryr meg midt i natten. ![]() |
32 | 15,76% |
ESC_say_what? ![]() |
11 | 5,42% |
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg ville håpet at jeg slapp det og hadde vel forventet at det ikke ble vist. De jeg kjenner som er fan har et veldig ironisk elsk-hat-forhold til det og heier gjerne på den mest corny sangen. Går det egentlig an å like ESC på annen måte enn som en guilty pleasure og med en ironisk distanse? Det er jo umulig å ta det seriøst.
![]() |
#43 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg skal bort og spise i dag og det er GP kveld.
![]() |
#44 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Det kommer veldig an på hvem som inviterte. Jeg har venner både av "Ja, seff"- og "Nei, ærlig talt"-typen.
![]() |
#47 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Bryr meg midt i natta!
![]() |
#48 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Hadde jeg blitt invitert på middag, hadde jeg forventet middag. Hvis MGP hadde vært med i bildet, hadde jeg forventet beskjed om det og deltatt mer av høflighet enn glede. Jeg hadde foretrukket en hyggelig middag framfor en MGP-happening. (Hvorfor heter det plutselig ESC?)
![]() |
#50 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg skjønner hva det er forkortelse for, men vi har da alltid kalt den internasjonale finalen MGP også?
![]() |
#51 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg blandet to trådtitler, og leste "Hvis du var invitert på middag hos Susanne Sundfør, hadde du forventet å se ESC?". Og da ville svaret helt klart vært nei.
![]() |
#52 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg synes at dersom folk vil se på TV, kan de la være å invitere gjester, men mindre det er invitert til TV-middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Leser
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg hadde forventet (i betydning regnet med) meg at hvis det var ESC fest så hadde vi fått vite om det på forhånd, men jeg hadde tatt det helt greit hvis TV-en hadde blitt slått på.
Er du ikke av typen: "synger av full hals" til slike show?
![]() |
#54 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?
![]() |
#55 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg hadde blitt rimelig stuss om det ble forventet at man skulle se på det om det ikke var et sentralt moment i invitasjonen. Om man har invitert for lenge siden, og i ettertid skjønt at det var den dagen hadde jeg nok sendt en mail til de inviterte om det var noe jeg ønsket å se på, for å advare dem. Jeg hadde nok trukket deltakelsen min om jeg hadde blitt advart om noe slikt.
![]() |
#56 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?
Dette er definitivt trådens aller, aller beste svar
Seriøst? Alleunnskyldninger er så teite. Slik som ALLE snyter da på skatten og ALLE har da kjørt i fylla en gang eller to. Jeg blir fornærmet og tendenserer til å bli ufin når andre bruker sånne allesetninger om teite ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?For å si det sånn, jeg hadde blitt meget glad for å slippe og se det.
![]() |
#58 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg er invitert paa middag (jentemiddag - 12 personer) i kveld. Vi skal ha uformell mat som alle har laget og tar med, tapaslignende greier. Jeg aner ikke om vi skal se paa TV, men haaper at det kommer til aa staa paa i bakgrunnen. Hun som inviterer er halvt svensk og har jo ingenting aa se paa fra Sverige, men de andre er tyske og der har vi jo en favoritt aa heie paa. Vi faar se hva det blir til. Hvis hun spör, sier jeg hva jeg mener, men jeg kommer nok ikke til aa vaere den som foreslaar det hvis ingen andre sier noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Med mindre det var sagt hadde jeg ikke forventet det, nei. Men det er jo lov å håpe....
![]() |
#60 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg klarte ikke finne noe alternativ. Men hadde jeg blitt bedt på middag i dag, så hadde det vært naturlig at det sto på i bakgrunnen ja. Ikke noe jeg hadde håpet på, men er heller ikke imot.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|