Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-20, 12:40   #621
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Måtte det vare!!

Så talene John McCain holdt da han tapte for Obama. Respekt.

Den talen er virkelig et eksempel til etterfølgelse!

Gammel 06-11-20, 12:43   #622
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Biiiiiittelitt bakoversveis her

Høylytt krangling i lunsjen. Hvor anklager om jukse-poststemmer, forsvar av alt fantastisk han har gjort, at ingen kan ta ha på noe galt.

Vi har en meget bestemt Trump-tilhenger på kontoret viste det seg.

Vi har også en sånn, og ble litt satt ut av det hele. (Det hører med til historien at han ikke er norsk og dermed ikke har "del godene"-tankegangen som sitter i ryggmargen vår.)

Gammel 06-11-20, 12:51   #623
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har også en sånn, og ble litt satt ut av det hele. (Det hører med til historien at han ikke er norsk og dermed ikke har "del godene"-tankegangen som sitter i ryggmargen vår.)

Min kollega er erkenorsk. Men Kristen-konservativ.

Men ja, det satte meg ut, helheten, den høyløytte krangelen som fortsatte etter at jeg fikk fra lunsj og tilbake på jobb. Lenge.

Det bare... vippet meg av pinnen.

(men som jeg jo må innrømme, jeg sitter ikke stabilt på pinnen fra før av da, jeg er ustabil, heltheten i alt med Korona og livet og verden gjør at jeg føler meg ustabil på innsiden, så jeg er nok lett å vippe. Det var bare... litt vel mye)

Gammel 06-11-20, 12:51   #624
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Den talen er virkelig et eksempel til etterfølgelse!

Jepp, det er den talen en bekjent delte på fb i dag, og det var... det er en tale til etterfølgelse ja.

Gammel 06-11-20, 12:51   #625
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Min kollega er erkenorsk. Men Kristen-konservativ.

Men ja, det satte meg ut, helheten, den høyløytte krangelen som fortsatte etter at jeg fikk fra lunsj og tilbake på jobb. Lenge.

Det bare... vippet meg av pinnen.

(men som jeg jo må innrømme, jeg sitter ikke stabilt på pinnen fra før av da, jeg er ustabil, heltheten i alt med Korona og livet og verden gjør at jeg føler meg ustabil på innsiden, så jeg er nok lett å vippe. Det var bare... litt vel mye)

Denne kan kanskje være nyttig?

https://www.nrk.no/norge/konspirasjo...rge-1.15233067

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 12:53   #626
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var ikke så mye energi over Donald Trump da han forlot podiet i det hvite hus etter talen sin i går.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 12:56   #627
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg møtte en sånn i jobbsammenheng, på er prosjekt jeg var på. Jeg ble helt satt ut (dette var helt på begynnelsen av året). Godt voksen, velutdannet mann. Som på ramme alvor mente Trump var verdens beste, og om jeg ikke mente det fordi jeg leste feil nyheter - Resett og Dokument.no var det eneste han leste. Jeg kommentere tørt at jeg forholdt meg til kilden for galskapen - Donald Trump sine Tweets og intervjuer der man hører ham direkte, uten filter og tolkning fra andre. Vi ble enige om å forholde oss til jobb og ikke diskutere politikk.

Men det var akkurat som å møte kommentarfeltet i lys, levende person.

Gammel 06-11-20, 12:59   #628
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg møtte en sånn i jobbsammenheng, på er prosjekt jeg var på. Jeg ble helt satt ut (dette var helt på begynnelsen av året). Godt voksen, velutdannet mann. Som på ramme alvor mente Trump var verdens beste, og om jeg ikke mente det fordi jeg leste feil nyheter - Resett og Dokument.no var det eneste han leste. Jeg kommentere tørt at jeg forholdt meg til kilden for galskapen - Donald Trump sine Tweets og intervjuer der man hører ham direkte, uten filter og tolkning fra andre. Vi ble enige om å forholde oss til jobb og ikke diskutere politikk.

Men det var akkurat som å møte kommentarfeltet i lys, levende person.

Det var akkurat det.

Gammel 06-11-20, 12:59   #629
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er interessant at republikanerne sier (i alle fall han som var på CNN i natt) at selvom Trump ikke blir valgt, så forsvinner han ikke for det og at at barna hans også kommer til å være deltakere, jeg antar at det er som innflytelsesrike medlemmer av det republikanske partiet, i tiden fremover. Tenk på det da? Dette må da få konsekvenser for GOP etterhvert, for i lengden må de jo framstå som det de er. Håper de svinner hen fra søkelyset på samme måte som SylviL (som by the way ble character assassinated i Trine Skei Grandes bok, iflg de som har lest den.)

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 13:00   #630
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Denne kan kanskje være nyttig?

https://www.nrk.no/norge/konspirasjo...rge-1.15233067

Tror ikke det går inn, for å si det sånn...

Jeg ble bare rett og slett satt ut over et så levende, sterkt engasjement. Pro -Trump. Av en kollega, som jeg vet har litt andre verdier enn meg. Men den der var uventa.

Gammel 06-11-20, 13:02   #631
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det er interessant at republikanerne sier (i alle fall han som var på CNN i natt) at selvom Trump ikke blir valgt, så forsvinner han ikke for det og at at barna hans også kommer til å være deltakere, jeg antar at det er som innflytelsesrike medlemmer av det republikanske partiet, i tiden fremover. Tenk på det da? Dette må da få konsekvenser for GOP etterhvert, for i lengden må de jo framstå som det de er. Håper de svinner hen fra søkelyset på samme måte som SylviL (som by the way ble character assassinated i Trine Skei Grandes bok, iflg de som har lest den.)

Det snakkes vel om at han, eller en av sønnene, kommer til å stiile til valg igjen om 4 år.

Det er ikke håp om forsonling i det amerikanske folk, og de er egentlig det mest håpløse. Det har jo bestandig vært politisk uenighet og man er enten reopublikaner eller demokrat, sånn systemet deres fungerer, men den spliden det har blitt... den er dyp.

Gammel 06-11-20, 14:50   #632
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og DER tok Biden Pennsylvania.

Ferdig. Nå er det bare rettssakene igjen.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 15:02   #633
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det helt, HELT sikkert, dette? :nervøs:

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 15:03   #634
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og DER tok Biden Pennsylvania.

Ferdig. Nå er det bare rettssakene igjen.

Er det sant?!

:løper for å sjekke nyheter:

Gammel 06-11-20, 15:07   #635
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Decision Desk HQ har gitt Pennsylvania til Biden og utropt ham til President. Så lenge han har Pennsylvania vinner han uavhengig av hva som skjer i de andre tre uavklarte statene. Det var bare et spørsmål om tid, siden han spiste innpå forspranget til Trump for hver runde med nye, innrapporterte stemmer. Han har tatt nærmere 80 % av alle poststemmene som er telt opp det siste døgnet i flere av valgområdene i staten. Dette er siden som supplerer nyhetskanalene med tall fra opptellingene, så det er sikker informasjon, altså.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 15:07   #636
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Men atte ... Nå skal Trump sitte i det hvite hus i to og en halv måned til før han (forhåpentligvis) pakker sakene sine og drar. Hva slags djevelskap kan han finne på i mellomtiden?

Gammel 06-11-20, 16:12   #637
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Men atte ... Nå skal Trump sitte i det hvite hus i to og en halv måned til før han (forhåpentligvis) pakker sakene sine og drar. Hva slags djevelskap kan han finne på i mellomtiden?

Ja djevelskap kommer det til å bli, men jeg håper og tror at endel støttespillere i staben hans vil forsvinne, og han står igjen alene med Ivanka og sønnene. Trump er livredd for han vet at når han går ut av The White House for siste gang så vil søksmålene strømme på.
Nå kommer virkelig Trumps egenskaper frem. Skremmende.
Jeg frykter for Bidens liv

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 16:21   #638
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle reportere hos Fox News har visstnok blitt instruert i å ikke utrope Biden som president, selv om det viser seg at han vinner valget. De blir tvunget til å vente til alle søksmålene er avgjort. Det sier litt om galskapen i det landet.

Gammel 06-11-20, 16:28   #639
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Jeg våger ikke å tro det er over før han er ute av det hvite hus. Venninnen min i Houston er lei og skremt.

«...and we still don’t know! Meanwhile, Trump still has this platform to spew his poison! He’s so dangerous! I saw someone describe it perfectly last night.. They said that “as a narcissist with his ego damaged..Trump won’t be happy until he takes the whole of the USA down with him!”
That’s exactly how it feels».

CNN intervjuer diverse republikanere nå. De er ikke veldig begeistret over Trump sine påstander om juks. Det er jo noe.

Gammel 06-11-20, 16:31   #640
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Alle reportere hos Fox News har visstnok blitt instruert i å ikke utrope Biden som president, selv om det viser seg at han vinner valget. De blir tvunget til å vente til alle søksmålene er avgjort. Det sier litt om galskapen i det landet.

Trumps kompis Murdoch er eier av Fox News. Men spørs hvor lenge de forblir kompiser.

Michelle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.