|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#741 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Donald TrumpJeg likte godt denne lokale vrien på overskriftene: https://www.ayrshiredailynews.co.uk/...ntial-election
#742 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Donald TrumpDet er så skandaløst hvordan Trump og medløperne hans nå prøver å skape en fortelling om at demokratene har jukset seg til seier. Det er farlig, splittende og ondskapsfullt og dessverre ikke uventet.
![]() |
#743 |
|
![]() Sv: Donald TrumpDette bildet er altså helt fabelaktig!! |
![]() |
![]() |
#745 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Donald Trump
Som en bekjent av meg som har jobbet i politikken i mange år sa: Trumps atferd nå minner veldig mye om hvordan statsledere oppfører seg i land vi virkelig ikke liker å sammenligne oss med, og han skaper et aldeles forskrekkelig eksempel til etterfølgelse.
![]() |
#746 |
kamerat
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg synes det er skikkelig ubehagelig å vente på at Biden skal få klarsignal til å starte overgangsperioden. Jeg tror jo ikke det blir fullt statskupp og borgerkrig, men det er vanskelig å føle seg helt trygg med Trump og de nedrige kumpanene hans i omløp.
#747 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpNå skal han ut på protestkampanje for å overbevise om (ikke bevise!) at det er begått valgfusk. Han må være definisjonen på en narsissist når han ikke klarer å innse at det er mulig at han har tapt. Når til og med Fox kutter av når påstanden om juks gjentasX uren bevis, da er det ille.
#748 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpJeg registrerte en kampanje av "ikke se fox lenger, boikott dem" på twitter og måtte sjekke hva de har gjort. Jo, d avbrt en sending av en pressekonferanse hvor det ble stått og avlevert løgner ang juks.
#749 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Donald TrumpSiden det går mot omvalg av senatsplasser i Georgia så må Trumpkampanjen mobilisere sine kjernevelgere til å trå til der. Det gjør de ved å spre løgner og rykter. I Georgia greide demokratene lokalt å engasjere enormt, og valgdeltakelsen var kjempehøy blant grupper som ikke har stemt i særlig grad før.
#750 |
TittelTøs
|
Jeg synes det er en hån mot narsissistene å sette Trump i samme båt som dem. Han trenger en egen benevnelse. Trumpissist, eller noe sånt.
#751 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpSiste nå er jo at de vil forby poststemmer i omvalget. Alle skal måtte stille opp og trykke på en touch-screen.
#752 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Donald TrumpNå har jo Thomas Seltzer sin dokumentar UXA på NRK fått hard medfart, men en del av dialogene han hadde med folk var ganske opplysende for meg.
![]() |
#754 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Samme her. Jeg kjenner dette påvirker meg. Det er så mye rart som skjer at jeg er ikke trygg før jeg ser Biden overta i januar. |
![]() |
![]() |
#755 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg synes dokumentaren til Seltzer var veldig bra og tankevekkende. USA er er splittet land, med store interne problemer. Og mht Fox og CNN - Fox har noen fornuftige, kritiske stemmer som våger å ikke alltid snakke Trump etter munnen. Jeg forsøkt er se Fox tv sin valgdekning, men jeg klarte det ikke. Det ble for mye konspirasjoner. Når det gjelder CNN så er de langt fra upartiske og sterkt negative til Trump - enn de hadde jo en der som representerte republikanerne, og som fikk snakke uavbrutt og balansere det som ble sagt.
#756 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg håper, håper, håper at Biden er i gang med å strekke ut hånden mot forstandige republikanere allerede. Jeg tenker at det er verdt en del kompromisser på politikk, hvis man kan få til et bedre samarbeidsklima.
#757 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Det kommer han helt sikkert til å gjøre. Det var flere i Obamas regjering som var republikanere. Det sies at Biden var en dyktig brobygger der. |
![]() |
![]() |
#758 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg anbefaler dere på det sterkeste å følge Heather Cox Richardson "Letter from an American" - Hun er historikker og professor i historie ved Boston College. Hun gjør noen utrolig gode refleksjoner over nyhetsbildet i USA, hver dag: https://heathercoxrichardson.substac...ovember-9-2020
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 10-11-20 kl 12:21. |
![]() |
![]() |
#759 |
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg har lyttet på Forklart fra Aftenposten og det de sier at en lame duck, som Trump er nå, kan ødelegge for neste president på følgende offisielle måter: |
![]() |
![]() |
#760 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Donald TrumpJeg leste at han kanskje trekker seg så Mike Pence blir president og kan benåde Trump. Det ligger vel noen rettsaker og venter på at han ikke lenger skal være immun. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|